søndag 1. april 2012



Gule tulipaner, nytt duftlys fra DIN kaffebar ( sjekk også ut romsprayen.. lukter helt nydelig  ) , rent og pent kjøkkenbord
i dag tidlig før hele familien samles, og kaoset 
er komplett..


God morgen søndag: 1. april

HURRA FOR MIN MORMOR SOM FYLLER 90 ÅR I DAG


Vi jentene har stått opp ekstra tidlig i dag for å se 
på Alvin ( igjen ) i kjøkkensofa, spise kokosboller
 og drikke kakao til "frokost" før de andre står opp.
Tomine synes det er så gøy å gjøre sånt som 
er heeelt ulovlig egentlig.. men nå
er det jo litt påske også da



Store kopper til te og kakao, med plass til 
masse krem... haha.. gjett om vi fortet oss 
å rydde opp etter at vi var ferdig.. 

Vi bruker dagen i dag til kos, jobbing, og 
Tomine rydder faktisk rommet sitt, så 
blir det en tur på lekeplassen eller besøk 
litt senere i dag.. Happy søndag til 
dere alle som er innom.




4 kommentarer:

  1. Hehe, luringer dere :)
    Tror det hadde blitt store øyner på frøkena her i huset om jeg hadde servert henne kokosboller og kakao før frokost, hehe :)
    Fikk litt lyst å teste ut å se reaksjonen nå da ;)

    Happy søndag til deg og dine!!

    SvarSlett
  2. God søndag til deg! Må innom kvar dag for å besøke deg, eg var også tidlig oppe, men det vart kaffi på meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. hEI


      det har blitt noen kaffekopper på meg også, og det ble heeelt feil for meg å spise kokosboller før kl 09 på morningen.. haha.. men av og til må man jo bare prøve... takk for hyggelig hilsen ..
      Happy påske.

      vera

      Slett
  3. Det er ofte det forbudte som smaker best, hehe;) Bare kaffe på meg også, men har kokt egg som ligger og venter til resten av huset er klar for frokost. Jeg må nok innom DIN kaffebar før påske for å kjøpe med meg noen godsaker hjem;) Ha en toppers påske!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥