tirsdag 24. april 2012


Hei bloggen

Vi har fått opp litt mer på veggene i stuen, og det er
 iallefall en ting som er sikkert, og det er at klokka TIKKER!!!!! jisses... 
jeg tror jeg stryker med av hjerteinfarkt snart 
men jeg krysser fingre for at det kommer 
over helgen.. jeg har IKKE tid før.. 
Jeg har vært på Panduro i dag, og har 
planer om å lage verdens fineste sjokoladekake 
med nydelige sommerfugler i mange farger etter 
besøket der.. ( man har jo lyst å lage aaalt ) 

Blomstene er levert hos oss i dag, og snittblomster 
kommer på fredag, så jeg håper at jeg får 
til dekorasjonene som jeg ønsker.
Blå Hortensia og Orkidè er iallefall i hus.. 



Happy tirsdagskveld.. 
Nå er det natten for meg, jeg 
skal grytidlig opp i morgen, for jeg hadde 
tenkt meg på noen få timers syklubb i morgen og 
da må timene jobbes inn i morgen tidlig, og 
jeg håper jeg starter dagen UTEN sur kaffe

- veronica -

2 kommentarer:

  1. Tick tack tick tack tick tack..... Är fruen stresset?? ;)

    Flinke du har allt under kontroll, det är jag övertygad om!!

    & du, kasta den sura mjölken, det är ju pyton *haha*

    KRAAAAM bästa

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥