tirsdag 10. april 2012

Hei bloggen!

Påsken er over for denne gang, og sol på fjellet ble avsluttet med skikkelig snøvær i går.. Vi er fortsatt hjemme Tomine og jeg.. Det kommer fremdeles nye vannkopper... Men; vi koser oss så godt vi kan.. En hel container med Barokkstoler kommer til oss i kveld, og jeg gleder meg sååååå.... Endelig får vi begynt å møblere huset igjen..
Ønsker dere en deilig dag, her blir det film, film og atter film! Litt bilder fra kjøkkenet, og de nye gardinene fra Mille Moi vi har tatt inn til TM Design.

6 kommentarer:

  1. Usj, Tomine har riktig blitt overøst med vannkopper!.. Stakkar lita, håper det snart er overstått. Kikket akkurat på innlegget om mor&sønn-turen deres til Oba- det så himmelsk ut, Veronica! :)

    Ha en fin dag, søta! Klemklem

    SvarSlett
  2. Åhhh så nydelig du har det! Spisestuestolene dine er helt skjønne, hva er prisen på de? Kunne gjerne tenkt meg de, men synes det er litt skummelt å handle uten å ha prøvesittet.... Hvilke farger finnes de i?

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Hei!
    Hva er prisen på gardinene?

    Hilsen Eirin

    SvarSlett
  4. Masse god bedring til lillejenta, høres trasig ut å være så hardt angrepet!

    Ellers, kjekk netthandel - fantastisk stil!

    Klem
    Birte

    SvarSlett
  5. God bedring til den lille!

    Digger forresten den rosa stolen du har i annonsen! Tror jeg etterhvert kanskje må ha en sånn på barnerommet :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Elsker konseptet med dining sofa. De stolene på bildet, hva heter de? Fører du de?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥