tirsdag 10. april 2012


Hei hopp

Nå er jeg bare helt desperat snart på å komme meg 
ut å kjøpe litt blomster, og freshe opp litt 
her hjemme.. Vi har vært uten sofa forever
og stuen har blitt brukt som lager for service og 
annet rask og rot.. Men nå er straks vår nye 
fantastiske sofa her, og jeg gleder meg såååå


Jeg har så smått begynt å shine litt til konfirmasjonen 
som skal være om kun 19 dager.. GULP...Jeg håper jeg 
rekker alt jeg skal gjøre, men jeg har liksom 
ingen ide om verken dekke bord eller noe..

Jeg tror jeg skal bestemme meg for blomster 
først, så dekker jeg etter det.. 
Blått skal det iallefall bli.. 
blått og sand


Litt kjøkkenbilder i dag.. Gamle ting fra loppis
duftlys fra DIN kaffebar, og kryddersett fra 
Lene Bjerre..

Happy kveld.. Lurer på om jeg skal begynne
å se på Greys.. alle snakker jo om det..
Eller kanskje det er for sent å begynne 
å se nå?


4 kommentarer:

  1. Festbord i blått er alltid lekkert. Er sikker på at du får det til - du har en utsøkt smak! Lykke til med konfirmasjonen. Hilsen Berit

    SvarSlett
  2. Det er aldri for sent å begynne å se Greys, så det synes jeg så absolutt du bør gjøre. Jeg gleder meg!!!!!!

    SvarSlett
  3. Herlige ting du har på brettet ditt. Lekkert med nytt og gammelt. Har pyntet vårt nuoppussete soverom med nytt og gammelt, svart/grå mot gull.

    Mangler bare to lekre mørke bord/nattbord som passer til mine gull kartell bourgie lamper.

    Liker de mørke tingene du bruker i interiøret ditt.

    SvarSlett
  4. Hei! La deg til over blogger jeg følger, for jeg syntes TM Design hørtes spennende ut. Flotte bilder også. Gleder meg til å følge deg videre :)

    Sikker på at du finner pynt til konfirmasjonen, ser ikke ut som om du har noen problemer med å dekorere ellers :)

    Og.. Er det ikke for sent å følge Greys? Alle har snakket om det i evigheter her også, men jeg har aldri fulgt med jeg heller.. Treig sånn.. ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥