torsdag 5. april 2012

Hjemmepåske



Dag 3

Tomine er helt utrolig hardt rammet av vannkopper..
Vi har talt over 100 stk, KUN på brystet, og over
80 stk kun i ansiktet. DET er helt vilt.
Jeg synes så synd på henne nå. 


Vi har derfor ikke kommet oss avgårde på hyttetur, eller
vi jentene er igjen hjemme, guttene reist opp i dag.
Hun er jo i god form, men jeg er så redd hun skal ta 
seg så ut, og prøve mer enn det hun egentlig klarer
så vi blir hjemme til i morgen. DA prøver vi å dra.
Vi får se.. jeg tror det går bra.. 
Innekos blir det uansett. 

Jeg har bakt kake som vi skal ha med til fjellet, men 
den har vi måttet prøvesmake på siden vi er hjemme
og trøstespiser, og Oreobrownie er virkelig verdt
å bake.. Jeg pleier egentlig bare å strø melis på toppen,
men er man syk, så er man syk, og da er det kun høye 
smørbrød og store kaker som gjelder.. hihi


Ønsker dere alle en fortsatt fin påske.. Det ER jo i dag
den egentlig starter sånn på ekte... 

- veronica -


11 kommentarer:

  1. Stakar Tomine, det er ikke godt å ha vannkopper. Heldigvis er det forbigående, og engangs. God bedring til lille vakre, og god tur i morgen. KlemKlem

    SvarSlett
  2. Huff så synd.
    Jeg tror du gledet deg veldig til fri, og late fine dager. DETTE fortjente dere ikke.

    MEN som den søte snille du er regner jeg med at lille vakre Tomine blir vartet opp, og at du selv klarer å kose deg uansett.
    LEV LIVET LYKKELIG

    SvarSlett
  3. Stakkars lille Tomine...
    Har selv to barn og gruer meg til vannkoppene en dag dukker opp, men det er jo noe alle må igjennom. Selv fikk jeg det som tiåring og det var HELT grusomt! Har aldri vært så syk. Så tross alt er det godt hun fikk det nå og ikke når hun er eldre.

    Kaken så FANTASTISK ut, kan du legge ut oppskriften?:)

    Klem L

    SvarSlett
  4. Hei
    Uff..får helt vondt av Tomine. Hvis du har ren aloe vera hjemme så gjorde det underverker når mine hadde vannkopper.
    Håper hun kommer seg til i morgen så dere kan dra på hyttetur.
    Ha en riktig fin påske dere:)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Den kaken så bare helt nydelug ut!! Hva er den kremen du har på toppen? God påske til dere, håper lille jenta di blir fort frisk!!

    SvarSlett
  6. Hjelpe meg,det var jammen mange kopper!!!Håper de ikke klør for mye, og at det verste snart er gjort!!!Det er jogodt å være ferdig med skiten da....og ekstra godt med mamma'n helt for seg selv og litt special treatment! Godt derekoser dere,tror jeg vet noen som hadde elsket denne kaken.....og for noen nydelege bilder du har tatt!!! Fortsatt god påske!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. God bedring til prinsessa og god påske til dere alle. Må bare spørre om den fine hvite skålen på bildet, er det fra mateus serviset også? Finnes det serviset i hvitt?
    Klem

    SvarSlett
  8. Dakar lille fine Tomine :(
    ønsker dere en fantastisk påske uansett om det blir på hytta eller hjemme:)
    DU har jo norges vakreste hus Veronica så det spiller jo ikke noe rolle om du må være der ;)
    smask fra Trondheim;)
    Yvonne!

    SvarSlett
  9. God bedring til Tomine, og krysser fingrene for i morgen. Klart at man skal ha vakkert pyntede kaker og flotte smørbrød når man er syk;) Fortsatt god påske til dere!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  10. God bedring til snuppa di!
    Godt hun har en mamma som er flink til å gjøre det koselig rundt seg :)
    Kan tenke at litt kake kan hjelpe på, selv om kløende vannkopper nok ikke stopper å klø selv om man spiser kake...
    Klem Lene

    SvarSlett
  11. Ser sååå gott ut. Mumsigt. Glad påsk.
    Eva

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥