mandag 30. april 2012

Kåring Norges mektigste kvinne

På onsdag reiser jeg alene til Oslo, og skal delta på Kvinner i Fokus, og på kåringen av Norges mektigste kvinne.
( jeg er IKKE en av de nominerte haha)
Jeg gleder meg masse og håper det gir tonnevis med inspirasjon og litt pepp nå som jeg står helt på egne ben, som eier av TM Design og driver eget firma.

Hadde vært så gøy å få vite om flere skal dit, kanskje vi kan hooke opp og gå sammen?? Jeg sover over i Oslo så middag og kos på kvelden må det bli!
Jeg gleder meg!!

3 kommentarer:

  1. Gunhild Stordalen. Ærlig talt. Jeg blir flau!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Mulig jeg har litt tungt for det... Men hvorfor blir DU flau over at Gunhild skal holde foredrag?

      Slett
  2. Kjære kjære Veronica!!! Trenger du en søøt assistent på dette foredraget så baare å si ifra til meg!! Såå heldig du er <3 Mucho love from Kinemor!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥