torsdag 26. april 2012

Katastroooofemail!!!

Vært på farten i hele dag etter jeg leverte Tomine i barnehagen. Nå er alt kjøpt inn alt til konfirmasjon. Mangler bare dressbuksen til storebror som skulle vært ferdig hos skredder for lenge lenge siden, men Brandstaad lovte å levere på døren i kveld, så keg håper det går i orden, eller så blir det krise!!!
Jegergryte som jeg skulle lage selv, ble i dag bestilt hos Leiv Vidar. Jeg innser jo at jeg ikke rekker. Godt med alt som er krysset av listen. Jeg føler meg ganske rolig enda..
Lunsj til meg og storebror før jeg endelig kan jobbe igjen da mailen min har vært helt håpløs, og kun en liten del mailer har kommet frem fant vi ut i går samtidig som Tomine hadde lagt inn sperre på telefonen.. Perfect timing!!!!!
Nå er det fikset, jeg er back om track, og rett og slett overlykkelig over alt jeg fikk gjort i byen i dag!
Jeg lover å vise bord dekking tips..
Vi feirer også min kjære mr. P i dag som har bursdag!!!
Hurra for verdens tøffeste og fineste mann! I ❤U

2 kommentarer:

  1. Mmmm ser gott ut .
    Kram Eva

    SvarSlett
  2. Så gode sanwich=) Hva har du i?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥