søndag 15. april 2012

Lørdagens antrekk

Lørdagens antrekk bukse/J.Brand veske/ToryBurch
klokke/KYBOE ( alt fra Carma i Tr. heim )
sko+topp/Zara .  Jeg skulle egentlig ha på meg 
det jeg fikk sendt fra Carma lørdag morgen, men det 
var så fint så jeg klarte ikke vente og brukte 
det på dagen når jeg reiste inn til Oslo.. 
( bilder kommer ) 






Kjære fineste lesere.

Så utrolig morsom helg.. 
Jeg har møtt fotballfrue på bok signering i Sandvika ( jeg må bare anbefale boken.. den er virkelig fab, med helt utrolig flott bilder.) Møtt 
utrolig fantastiske Sessan og Juvelen på Cafe Christiania
og spist deilig lunsj og drukket chablis
Shoppet litt sko på Zara, og vært i en superfab 
40 års lag til min gode venninne, med venner 
jeg ikke har truffet på mange år.
Helgen har vært så utrolig morsom og været 
var jo også bare helt fantastisk i Oslo by



Ferdigpakket koffert ready to go... Det er 
så gøy å ta kjappe bilder av egentlig alt 
i INSTAGRAM, så følg meg gjerne der.. 
jeg oppdaterer ofte...


Bilde fra badet på hotellet.. Elsker de 
små flaskene, som er perfekt i gymbag og til reiser..

Happy søndag alle.. nå er det tonneviiiis med 
mailer som venter svar, og booking på møbler 
som skal sendes i morgen..

veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥