fredag 27. april 2012


Nydelig fly fra Riviera Maison, skrivebord fra VillaCollection
Gardiner + sofa  TM Design



Friday

Denne fredagen kan jeg ikke si: endelig fredag
Dagene har gått altfor fort, og jeg har litt dårlig tid nå..
burde hatt dårligere tid?? eller så er jeg veldig rolig.. 
jeg er nå mer opptatt at vi skal få en fab dag på søndag, enn 
at taket skal vasket ( kommer ikke til å skje ) og veggene skures.. Kaker skal bakes men det er fortsatt lite som gjøres siden vi skal ha konfirmasjonen her hjemme.
Jeg skal iallefall begynne med cupcakes og Pavlova i dag.

 Innom bare en snartur for å ønske dere en fin fin fredag, så 
skal jeg gå i gang med litt fix og mix til 
helgens fest




3 kommentarer:

  1. Godt å høre at du enda beholder roen;)

    Lykke til på søndag!!

    Her er det konfirmasjon om 1 mnd,jeg er enda rolig.Vasker vindu
    Til den store gull medaljen;)

    Nyt helg og kakebaking;)

    KlemLinda

    SvarSlett
  2. Gratulere med konfirmant og lykke til med helgen :)

    SvarSlett
  3. Hei - følger bloggen din hver dag. Du er kjempeflink, MEN du må gire ned så du ikke går på en smell :-) LYKKE til med konfirmasjon på søndag. masse hilsen Karjis

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥