tirsdag 24. april 2012

SIX DAYS TO GO


God morgen alle

I går må det sies at jeg fikk jammen gjort en hel del, 
selv om dagen ble veldig delt opp.

Stuen er iallefall ferdig og jeg gleder meg veldig til 
å ta bildene i dag og vise dere. Nye klokker har vi 
også fått til TM Design, som er superfine, så 
de har jeg selvsagt hengt opp.

Jeg startet dagen med kaffelatte og sur melk (blææææææh ) 
som ble med ned på kontoret, 
men etter å ha sjekket mail, så er det bare å komme
seg i dusjen, lage ny kaffe og starte dagen.
Jeg skal til negledamen i dag også, og det er mnd
høydepungt.. jippi


Happy tirsdag, måtte den bli fab

Ses i kveld, inntil videre kan dere jo høre 
på en av mine favorittsanger disse dager

♥♥♥


5 kommentarer:

  1. Latte med sur melk hørtes ut som en fab start på dagen ;) Håper forsøk nr 2 gir bedre uttelling! Ha en god dag, V! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det var sååå kjipt, for jeg gleder meg såå til kaffe hver morgen, med litt sjokoladesirup og maaasse melkeskum.. haha.. men det er laget ny mange ganger nå, so IIIIIm gooood!!!

      ønsker deg igjen en fab dag... og takk igjen for mail i går..

      nuss og klem♥♥♥

      Slett
  2. Flott bilde, er krukkene/pynten fra TM ??? Takk for bordet,ble kjempefint, og mor er fornøyd:-)
    Gleder meg masse til spisestue stolene kommer da blir alt komplett snart i stua :-))))

    Ha en fin dag
    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg... så bra... da kom det i hus.. takk for stolen..
      det er ikke sååå lang tid igjen nå, så hold ut..

      happy happy tirsdag..

      ♥♥♥

      Slett
  3. I dag skriver Helene rask om deg i bloggen :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥