onsdag 4. april 2012

Utrolig moro med bilder fra kunder , 
og disse har jeg lånt fra den lekreste butikken 
CARMA i Trondheim som har fått Bisonhodet 
i butikken sin.. Helt fantastisk lekkert




Hei påskemorgen.


Tomine er i form igjen i dag, men jeg tror hun må ha 
rekorden i prikker.. herremin og stakkar lille vesen.. 
Hun minner litt om noen av skapningene fra Ringenes Herre, 
kuler og prikker over alt, og en høysåte som ingen har 
sett maken til..Humøret er på topp, og hun har vært 
utrolig flink å ligge på sofa, og baaare roet seg.


Ønske seg masse jakke fra Carma, for ikke å snakke 
om det fantastiske skjørtet fra Cathrine Hammel
Jeg skal i 40 års lag til neste helg i Oslo, 
så da kunne kanskje dette vært superduper
antrekk.. Jakken er iallefall en drøm. 




Jeg vasker klær og rydder og når far i huset kommer 
hjem fra jobb, blir det noen timer jobb på kontoret 
før jeg tar helt påskefri.

Ønsker dere alle en superfin dag, og 
kjør forsiktig til fjellet de som skal. 

- veronica - 


2 kommentarer:

  1. Bisonhodet er bare helt fantastisk!!!!
    Har du flere og hvilken pris?? ellers ønsker
    jeg dere en FLOTT PÅSKE !!!!

    spurven

    SvarSlett
  2. Pris på hodet? Vet du har nevnt det før :) God påske og god bedring og god tur!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥