lørdag 19. mai 2012

Blått er flott




Blå mugge og service fra Mateus/TM Design 


Hei bloggen

Lovet dere noen bilder fra vår 17. mai
og den bestod egentlig mest i å spise og lite 
annet.. Glemte nemlig kamera da vi dro til byen..

I går var det jentefest hos naboen som bor 
i verdens vakreste hus, im sure.. noe så 
utrolig lekkert.. Badet var som en drøm, stuen, 
og kjøkkenet.. Jeg elsker å være hos folk når 
det er laget til så flott med god mat og koselige 
mennesker rundt. Jeg gikk barbeint hjem og det var 
nok ingen høydare for kroppen min som allerede er 
forkjølet og i halvdårlig form. 
Det har gått i mye te og kos i dag.
Nå er det litt mere jobb før vi skal spise reker og 
blåskjell, og nyte lørdagskvelden. Har bare laget
 blåskjell en gang før så prøver meg igjen, også 
på hjemmelaget majones.. Ønsk meg
lykke til..det trenges

Håper dere også får en deilig kveld og 
til uken er det jo meldt så fiiint vær
DET er fab det




3 kommentarer:

  1. Så flott! nydelig servise ...


    Fortsatt deilig helg, vennen!


    KLEM KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er så fiiiint.. jeg var på lageret nå og pakket ut alt fra Mateus,.. du aner ikke.. liiiiiker...

      klem til deg og fiiiin uke!!!

      Slett
  2. Hei, så akkurat at Carma har laget ett innslag om deg og hun hadde brukt dine bilder, bla. en svart scull clutch. DEN er jeg int. i :) Ser du har annonser med bilder av de lekre clutch'ene dine før, men denne har jeg ikke sett :( Er det samme pris? Gi lyd fra seg da ;) klem Medusa

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥