mandag 21. mai 2012

Pastell mandag eller blåmandag??

Dagens antrekk har jeg fått flere hyggelige 
tilbakemeldinger på i dag allerede så jeg viser 
det gjerne frem. Alt fra H&M til under 300-lappen. 
Dette blir et av sommerens favoritter
Jeg tror jeg elsker pasteller




Jeg våknet i dag og var nok en gang i dårlig form, så 
det ble legebesøk på meg i dag tidlig. 
Konstantert mykoplastma, og penecillin, så 
nå mååå jeg ta det litt med ro. Jeg hoster helt 
grusomt, også så vondt i halsen.. Hodet verker, 
og kroppen er tung og sliten. 
sukk.. men;

Humøret er derimot på topp, for jeg vet jeg blir 
frisk, og jeg har verdens beste jobb!!

Ønsker dere alle en fantastisk flott uke, det er 
meldt sol nesten over hele Norge, og DET 
er det deiligste som finnes. 

Sol = glade mennesker
ikke sant??





11 kommentarer:

  1. Fint antrekk og fine farger. God bedring.... Ingenting er verre enn å være sjuk når været ute er STRÅLENDE...


    Håper du får en fin dag.


    Monica M.

    SvarSlett
  2. HeiMonica

    jeg vet... men det nytter ikke å henge med nebbet, så ibux, jordbær, og te er mine bestevenner nå..

    ha en fin fin dag du også!!

    vera

    SvarSlett
  3. Pasteller er det fineste om sommeren sammen med hvitt, synes jeg;)
    Uffda, har du blitt værre? Masse god bedring til deg!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Har også hatt mykoplasma...
    Sykt fantastisk gøy jobb, og jobbet mye, tok mange uker før jeg var frisk, så TA hensyn til at du er syk, da kommer du raskere i form igjen,

    SvarSlett
  5. Lekkert antrekk! Men så har du også en kropp som kler _alt_! :) God bedring, nå håper jeg penicilinet tar knekken på skiten. Klem til deg

    SvarSlett
  6. Kjempefin antrekk. Ønsker deg en god bedring,
    Vicky

    SvarSlett
  7. Stilig antrekk;)
    Og pasteller er bare nydelig når det er sol og snart sommer:))
    Janne

    SvarSlett
  8. Läckert snyggt smala du. Passar i allt. Snygging.
    Kram Eva

    SvarSlett
  9. Du er vakker.

    SvarSlett
  10. Host,host jeg Holtet i 10 uker. Fra begynnelse til slutt,veldig viktig å ta det med ro så går det fortere over.Ikke dumt med Cosylan og Broncyl(resept)heller.God bedring!

    SvarSlett
  11. Flott antrekk!
    Liker stilen din...
    Har stjålet noen tips til party antrekk av deg... Hi, hi...
    Fikk kjøpt blusen fra Vero Moda her om dagen... Skal ut på fredag og tenkte å ta den på... Med sort bukse til og selvsagt, høye, høye sko... Litt usikker på om jg skal la den henge løst eller om jg skal ta den ned i buksen... Tips mottas med stoooor takk!!!
    Ha en strålende aften!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥