fredag 4. mai 2012


FRIDAY FRIDAY FRIDAY


JIPPI - deilige fredag.. endelig.. 
Tomine og jeg startet dagen før barnehagen med
verdens beste frokost; jordbær, blåbær og vanilje
kesam.. DET fant vi ut skulle bli vår fredags
frokost.. Det ER veldig fint å ha noe å glede
seg til å det er heller ikke mye som skal til 
for å finne noe å glede seg til

Nå skal jeg ned på lager, pakke de fineste lyktene 
våreog få de sendt, hente verdens snyggaste jeans og bluse 
fra Carma  ( se HER ) på posten og innkjøp av 
helgens smask så vi kan kose oss.

I kveld blir det reker på menyen og alle 
husets ♥ gleder seg.

Nå er det bare å begynne 
å nyte vår og sommer

happy Fredag, legger ved en av de beste 
sangene som finnes, ENJOY!!


7 kommentarer:

  1. Beste fredagen til deg også! Klem

    SvarSlett
  2. En fin fredag til dere og:) jeg har også bestilt antrekket fra Carma, men med mørke blå skjorte:) lekker er de begge;) kos

    SvarSlett
    Svar
    1. åh heldige... jeg var så i tvil, men jeg er ingen blå klær jente, men lyseblått er jo så fint.. så da var valget enkelt.. Lekre er de begge..

      kos og klem tilbake.

      Slett
  3. Såå vackert dukat på din sons konfirmation. Så fin han är. Gulligt.
    Du är snygg som alltid.
    Älskar din blogg.
    Kram Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk oooo takk Eva.. akkurat på søndag, var han den snyggaste i verden ja.. haha♥♥♥

      så glad du gjør meg med dine søte hilsner.. takk

      ♥♥♥

      Slett
  4. Må bare spørre deg igjen jeg,om den fine hvite skålen på bildet, er det fra mateus serviset? Finnes det serviset i hvitt? Spurte deg om det samme i et innlegg du hadde i påsken men fikk ikke noe svar. De er jo bare så lekre, hva er prisen på disse? Ønsker eventuellt å kjøpe dersom det er noe TM design fører. Hå en fortsatt fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. yes.. den er fra Mateus.. nydelig liten skål som vi bruker til oliven, pålegg, dessert..osv osv.. vi selger Mateus i TM Design, og jeg har hvitt, blått, rosa inne nå... prisen for de små som vist på bilde er kr 240,-
      bare send meg en mail på ramboline97@gmail.com om du har flere spørsmål.. ligger en mappe på facebooksiden vår som heter Mateus, med flere bilder jeg har tatt..

      klem tilbake.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥