torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen

I dag valgte vi å bli hjemme, uten å se barnetoget. Første gang på snart 40 år. Regnvær og kaldt var det så vi spiste verdens deiligste lengste frokost før Tomine og jeg reiste til byen og så russetoget. Innom litt venner på kaffe før vi nå sitter slengt i sofa og ser på Blåfjell. Tomine har på blånisselue og storkoser seg. En deilig dag.
Straks grilling og mere kos, før jeg reiser å tar et glass vinos med jentene. Enjoy life!!

Hurra for 17. mai, gratulerer med dagen.

5 kommentarer:

  1. Hei nydelig jakke ,kor finner eg en slik en...Mvh Åshild

    SvarSlett
    Svar
    1. Jakken er fra Zara, kjøpt nå nylig...

      lykke til på jakten..

      Slett
  2. vi har også hatt en fin dag her i Modum, til tross for så som så vær:)
    Deilig å ta dagen som den kommer!

    Nyt vinosen! Her er det rødt i glasset:)

    Klem fra margit

    SvarSlett
  3. Hei, utrolig kjekt å følge bloggen din;)) jeg har bare forelsket meg sånn i denne fine jakken du har kjøpt på Zara men finner den ikke på nettet. Kjøpte du den på nett?
    Mvh Turid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Turid.. jakken er kjøpt på Zara i Bogstadveien..
      håper du finner den da..

      mvh

      veronica

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥