torsdag 10. mai 2012


HAPPY - HAPPY - HAPPY


Noen dager er bare så utrolig mye bedre enn andre, 
og i dag er en sånn dag for meg.. 

så glad, det er sol, det er snart helg, og jeg har masse
 gøy i vente.
Jeg blir enda mer glad når jeg gjør små kupp i hverdagen
og på gummistøvel-jakt til Tomine i går kveld, 
fant jeg disse fine armebånd hos Vila Clothing 
til under 100-lappen. Elsker de.. 

Passet perfekt til den nye blusen ( fra CARMA ) min som 
er blå blå blå, ikke mulig å føle seg grå.


 Nå skal jeg ut å pakke litt på lageret før jeg reiser 
og gjør helgens innkjøp av frukt og deilig mat,
og litt nye puter til diningsofaen på kjøkkenet. 
Det må bli noe blått. 

Jeg skal lage pai i dag for aller første gang
og jeg gleder meg, for jeg tror den blir kjempegod!!

Tominelille har lovet å støvsuge, for nå syntes hun 
det var mye "strøssel" under møblene.. haha

ses i kveld.. da kanskje med goood pai oppskrift!





2 kommentarer:

  1. YOU make me happy.
    Fantastisk å lese bloggen din.

    Alt er bra. Interiør, mat ( ja takk mer av det ) og klær og tips. Jeg er avhengi av din og noen få til.

    Takk for at DU gjør min dag gladere.

    SvarSlett
  2. Jeg ble glad av å lese bloggen din. Jeg har bakt sjokoladekjeks idag, som vi skal kose oss med i helgen. Ha en fin dag !

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥