tirsdag 8. mai 2012


Hei bloggen

En sen hilsen fra meg.. 
Jeg har pakket vesker i hele dag, fakturert og sendt.. 
Enormt mange som ville ha, og det skjønner jeg 
veldig godt. I morgen tidlig skal jeg opp og få ungene avgårde, så litt jobbing før jeg reiser til frisør og striper og
 klipper meg. Det er virkelig 100 år siden sist!! 
( nesten et år faktisk...gjett om jeg gleder meg ) 

Ha en fin fin kveld, så ses vi i morgen.. 
herremin tenk om jeg klipper meg kort??
så tøfft.. men såå mye jobb??? Men en 
lekker litt lang bob er jo superfint


13 kommentarer:

  1. Hei. Hvor har du kjøpt jakken i innlegget under og pris?
    Blir så inspirert av klærne dine.
    Har også kjøpt fra Carma.
    Mvh Lisbeth:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lisbeth

      jakken under er fra Zara, og den er helt wonderful!!

      så hyggelig å høre.. det er det ønske jeg får mest av mine lesere om å vise mere klær, men jeg synes jo selv at jeg er ganske så kjedelig.. men elsker Carma, og H&M. Mix er gøy!!

      Slett
  2. Hei, har du flere vesker igjen i farge "Aprikos"? mvh Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei dessverre.. ingen igjen nå.. får inn sorte nå på mandag..

      Slett
  3. Hei

    Jeg har prøvd og bestille en apropos og en svart veske, uten hell. Dvs ikke svar.
    Jeg skulle også bestillt eggeglass.
    Håper på rask tilbakemelding. Skulle hatt verkene til 14mai.

    Mvh,
    Ann-Brigitte

    SvarSlett
    Svar
    1. heihopp!!
      vi har jo snakket på tlf, ( håper det er samme ) så alt er i orden her..

      sender straks, så da er du klar for party!!

      vera

      Slett
  4. Heihei :) Den svarte kommoden og speilet ovenfor her var helt utrolig lekkert! Er dette noe man får kjøpt hos deg? Mvh Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      yes.. det er fra TM Design, men jeg har ikke rukket å legge ut bilder før.. Kommoden er et smykke, og en av de fineste møblene vi har.. pris er kr 4300,- og den er stor og fin.. Speilet også er fra oss..

      bare send meg mail på ramboline97@gmail.com om du har flere spm.

      Slett
  5. Hi, My name is Gosia lm impressed about your house lts GORGEOUS!!!:-)<3<3 Im going to buy a house and l wish to have also style like you in my new home:-)Can you plese tell me where did you buy "svart fliser" l wanna buy them too but cant find anywhere..:-( Can you please help me with that..

    Best,

    Gosia xoxo

    SvarSlett
  6. Hi my name is Gosia I just love your blogg & ur home is gorgeous!!:-) I just wanna ask you where did you buy "svart fliser" l want them tooo:-) Big kiss and hug for you

    love,

    Gosia<3

    SvarSlett
  7. Hi my name is Gosia I just love your blogg & ur home is gorgeous!!:-) I just wanna ask you where did you buy "svart fliser" l want them tooo:-) Big kiss and hug for you

    love,

    Gosia<3

    SvarSlett
  8. Hi my name is Gosia I just love your blogg & ur home is gorgeous!!:-) I just wanna ask you where did you buy "svart fliser" l want them tooo:-) Big kiss and hug for you

    love,

    Gosia<3

    SvarSlett
  9. Hi my name is Gosia I just love your blogg & ur home is gorgeous!!:-) I just wanna ask you where did you buy "svart fliser" l want them tooo:-) Big kiss and hug for you

    love,

    Gosia<3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥