mandag 7. mai 2012

iiiik og skriiiiik... jeg er så heldig!!!!!

Pris pr veske kr 450,-
bestilling; ramboline97@gmail.com 



Jippi jippi endelig er de her!!!!

De kuleste, tøffeste, råeste clutch veskene 
har jeg fått inn til TM Design, og jeg kan 
bare ikke beskriiiive hvor fiiine de er
( sort, sort m/strass, aprikos ( som bilde ) 
rød og grå.. akkurat nå føler jeg meg 
som verdens heldigste

Jeg skal prøve å ta bilder med kamera i kveld, 
for å vise fargene, men klarte ikke vente
så har tatt med mobil.. 
Noen som kan be meg på fest???
♥♥♥
Bilde viser clutch i grått, og sort 
med "diamanter" ( den er utrolig flott ) 





23 kommentarer:

  1. Hvaaaaaaaaaaaa koster de da??? iiiiiiiiik vil ha!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. den koster 450!!!! fiiiiiiin

      haha... i know...

      Slett
    2. Vil bestille!! Sender deg en mail madame :)

      Slett
  2. Vilken snygg väska...och jacka. Me like.
    Eva

    SvarSlett
  3. Hei! Huset ditt er bare helt fantastisk! Skikkelig misunnelig her jeg sitter.. ;) Endret du mye av de orginale tegningene til Minde huset?? Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. yes.. vi endret masse!!!!
      vi har inngang nede og ikke oppe, og gjort om alle rom...

      klem tilbake

      Slett
  4. Hei,

    Elsker disse veskene:-D Bling, bling;) pris på den grå?

    Therese

    SvarSlett
    Svar
    1. vi har helt grå.. og grå med diamanter.. DEN var lekker.. skal ta bilder av alle litt bedre og legge ut..

      pris er 450,-

      Slett
  5. Oh my lord- så fantastisk vakker!

    SvarSlett
    Svar
    1. i know... de er superlekre!!!

      Slett
  6. Såååå fine, må nok bestille. Men hvem skal jeg velge....alle så jo kjempefine:-)

    SvarSlett
  7. Det var en utrulig god pris,har sett de på Finn til 999kr

    SvarSlett
    Svar
    1. ja gud.. jeg så det nå.. de er ikke like, men vi har god pris ja..

      flott!!!

      vera♥

      Slett
  8. Sukk.. Du har drømmehjemmet! <3 <3

    SvarSlett
  9. Likte jakka de jeg da, den er kanskje fra Carma?
    Kommer du til å ta inn mere stæsj?
    Super uke ønskes deg.

    SvarSlett
  10. Hei!:) ønsker og bestille en veske hos deg?:) Bor i Tr.heim :(

    SvarSlett
  11. Da har hobbyvimsa sendt deg mail.
    Har tenkt på denne vesken siden første gang jeg så den.
    Håååper den kommer fort så jeg snart kan omfavne den hi hi!!

    Nyt dagen søte:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  12. Er ringene romslige i størrelsen?
    Hilsen Liv :)

    SvarSlett
  13. Hei! Har sendt deg Mail, for den vesken må jeg bare ha;-)
    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  14. Knallfine!!
    Og fin pris:)

    Tusen takk for gode ord til meg Veronica, i forbindelse med Trondheimsturen:)
    Carma jentene er noe av det herligste jeg har møtt - vi har hatt det helt AMAZING!! Og jeg så det KULE hodet fra deg som var pyntet med de lekreste skjerf:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  15. Fy søren, jeg dør på meg!
    Jeg vil såååå ha en slik en, åh!!!

    Sort hadde gjort seg, altså..

    Hvordan fungerer betalingen?

    SvarSlett
  16. Hei, og takk for fantastisk og inspirerende blogg!! Jeg lurte på: Har du igjen flere av disse clutch veskene?? De er jo bare sååååå fine!!

    Sommerklem fra Trine Indiana :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥