lørdag 5. mai 2012

Im in love

Hei lørdag!!

Oppdatering: Fant link til blusen HER

Vi startet fredagen med naboen på vinos før de gikk hjem
 og tok imot gjester, reker til oss her hjemme og så gikk jeg videre til noen andre naboer og drakk deilig hvitvin
( det gjør jeg aldri!! men var så godt... )Sommerkvelder må nytes!! 
DET skal vi bli flinkere til; invitere på litt
 vin og mojito som fin start på helgen!

Litt slapp i dag, men jeg hadde så lyst å vise den
 nydelige blusen fra Vero Moda som jeg kjøpte i går..
 Er den ikke fiiiin!!!
Dere spør veldig om flere antrekkbilder, og jeg lover; 
skal bli flinkere.

Nå er det litt vasking av klær før vi skal spise
 lammekoteletter og innta lørdag med masse kos!!

HAPPY LØRDAG

15 kommentarer:

  1. Den toppen er dødslekker!! :) Fikk den samme hjem i posten i går :)

    SvarSlett
  2. Så du la ut bilde på Instagram, jeg absolutt ELSKER skjorten! Finner den dessverre ikke på nettsiden deres, kjøpte du den i butikk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er helt nydelig! Kjøote i butikk her i hønefoss!
      Skal se om jeg finner på nett jeg!

      Slett
    2. Cecilie :)mai 06, 2012

      Den finner du på nelly.com også :)
      http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/topper/vero-moda-631/pearly-top-631545-1/

      Slett
  3. Høres ut som ett flott nabolag!!!

    Lekker bluse!!
    best å ikke sette fast håret i perlene.. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. veldig toppers.. vin i alle kriker og kroker .. haha

      her må det kjøres stram hårkule på toppen, eller så blir det perledryss.. helt klart!!

      Slett
  4. For en lekker topp.....må nok en gang skryte av din uuuuutsøkte smak! Nyt resten av helgen:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Hei, er blusen utten ermer?

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  6. Pen bluse, men er den med eller uten ermer?
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  7. Kristin & Ingrid: Blusen er uten ermer.. og litt lang på siden.. jeg skal prøve den på.. jeg er bombandert med mailer i dag.. men jeg finner den altså ikke på nett.. grrrrr...

    SvarSlett
  8. Vi må få se klærne fra "Carma" også ved en passende anledning...


    Ha ei fortsatt fin helg!

    Monica M.

    SvarSlett
  9. http://no.bestseller.com/vero-moda/t-shirts---tops/PEARLYS/LTOPAIR/10083131,no_NO,pd.html?dwvar_10083131_colorPattern=10083131_ROSESMOKE&forceScope=
    Her er den, bare velg fargen hvit :)

    SvarSlett
  10. Tenkte først Malene Birger da eg såg den! Nydelig. Tror eg må herme etter deg:) Eg må alltid se på andre kva som er fint.. Eier ikkje smak sjøl hehe... MEN bake er eg god på;) finaste kvelden te deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. jeg elsker malene Birger, og har akkurat kjøpt den fineste blusen som jeg så Carma hilde hadde på seg.. jeg må også herme, og det er så bra å se det på andre..

      herlig hilsen.. tipper du er rå på å bake!!! klem til deg og ha den fineste kvelden du også.. det er jo tross alt en hel uke å finne på noe gøy før helgen!!

      Slett
  11. veeeeel det er meg med konfirmanten vettu :) på lørdag braker det løs..ho mor ser bare for seg et STORT glass m champagne på søndagen hehe..du får sjekke på instagram konfirmant toppen (til kransekaken) jeg har pimpa..

    Linn (som snart svinser rundt i en gjennomsiktig pearltop m et champagneglass i hånden..;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥