torsdag 24. mai 2012

Instagram

Jeg elsker Instagram.. Bruker det masse!
Mange fantastiske bilder fra hele verden, lett å dele tips og nyte andres bilder av ferier, hus, fest, klær og kjendiser... Rett og slett drømme seg litt bort!
Dere er mange som følger meg der, og det er kjempegøy å endelig kunne "se" dere.. Jeg heter Ramboline om du vil henge med!!

Her om dagen fant jeg ut at man kan få laget sitt eget Iphonecase av Instagrambildene.. Ble det ikke fint?

Jeg ligger inne i dag, etter verdens verste natt. Reaksjon på Antibiotika så jeg kastet opp i ett fra kl 02-07 i dag tidlig med grusomme magesmerter. Fy søren, Ery-max var INGENTING for meg, og nå må jeg begynne på ny kur..
Men; kan bare bli bedre. Det positive er at jeg er i god form rundt middagstider til kvelden.. Det er da noe!
Håper dere alle får nyte sol og nydelig vær. FOR noen deilige dager!!! Gleder meg til vi skal til Frankrike snart...
Tenk sol hver eneste dag!!!!! Og vinos... Og sol... Og vinos, og ungene... Og svømmebasseng og FERIE!!! Cant wait!

2 kommentarer:

  1. Elsker også Instagram ! Så stilig dette var :))


    Masse god bedring , vennen !!
    STOR klem

    SvarSlett
  2. Elsker også instagram.. Men hvordan får du til iphonecase? Nydelig blogg❤❤

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥