tirsdag 1. mai 2012

Jeg orket ikke bunad i varmen så jeg 
har jakke/Carma  topp+sko/Zara skjørt/H&M




Hurra for 1. mai - NÅ er det vår

Verdens stolteste mamma med konfirmanten og Tomine
som også var veldig veldig stolt av storebror.
"Eventyret" som presten fortalte i kirken var også 
veldig spennende, så ungdommene har vært 
utrolig heldig med prest og forberedelser.
Som dere ser er det helt fantastisk vær,og vi kunne være 
ute og kose oss på den fine dagen.. 





Kommer flere bilder fra bordet i kveld, men jeg må 
jobbe litt nå, siden jeg skal skal til Oslo i morgen
 på Kvinner i fokus. 

Gleder meg så masse.. 
ER det virkelig ingen flere som skal??


Pappa i huset er ute å lærer Tomine å sykle.. 
spent på hvordan det går, 
haha.. tenker han får høre det..

ses senere, og nyt solen.. i kveld blir 
det grilling.. det er helt sikkert!



8 kommentarer:

  1. Og jeg som hadde håpet på å få se deg i den fine Nordlandsbundaden. Selv har jeg "Romsdals-
    bundaden" fra museet. Her i distriktet syr museet en variant og "Husfliden" en annen(den folk er mest vant til å se; blått skjørt med blomster og blå el. rød vest). Men min fra museet er jo selvsagt den FINESTE... ;o)

    Ha en fortsatt fin dag.
    Monica M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha.. selvsagt er den finest.. ♥♥♥
      jeg har en bunad som er helt utrolig stor ,,, stakken er ca 8 meter for mye stoff i diameter.. garantert, og den er grusom å ha på.. jeg skal få den sydd nå, så den passer, for jeg synes det er utrolig fint!!

      ha en fin fin dag du også Monica M.

      Slett
  2. Ååå,jeg har sååå lyst å se det nye badet!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. jaaaaa... det skal du få.. men det er jo ikke ferdig.. vi rakk ikke mer enn å legge tak, spottkasser og nå skal det legges membran, men om få uker.. DA må vi få det i boks..

      jeg lover å vise bilder.

      vera♥

      Slett
  3. Så fine dere er:)

    Jeg hadde lyst til å dra, men siden vi reiser på tur torsdag morgen ble det litt trangt med tid. Men sødern det hadde vært koselig å møttes flere!

    Kos deg!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. æsj ja.. så dumt... det hadde vært supergøy... maybe next year?? det var verdt å reise til synes jeg..

      vi får få til et treff utenom da..

      klem til deg også!!♥

      Slett
  4. Kris10ndamai 02, 2012

    Skulle ønske jeg skulle på Kvinner i Fokus.. Men, har konfirmantgutt på lørdag og gleder meg til det. Gjenstår bare litt nå, så er alt perfekt ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ojojoj.. ja da trenger du litt tid til andre ting.. gratulerer og håper dagen blir fantastisk..

      krysser fingre for sol.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥