mandag 14. mai 2012

Mandagsplaner


Jippi!!!

Mandag.. en helt ny uke, og masse gøy å gjøre.
Jeg har startet dagen med besøk hos regnskapsdamen, og 
skal faktisk avslutte arbeidsdagen med trening.. 
Jeg gleder meg.

Det er så mange av dere som har etterlyst bilder av
vår Kensington sofa, og nå har jeg rukket å 
prøveligge, sove, og kose meg i den, og den 
kan virkelig anbefales på det varmeste.

Også er den jo bare helt utrolig lekker da..


Stuebordet er flyttet opp igjen i hovedstuen, og det 
er bare så utrolig brukervennlig for meg som ikke 
akkurat har husvask som 1. prioritet for støv 
synes ikke før det har gått ca 4-5 uker .. 
( nesten ikke da heller haha ) 


Håper jeg kan skrive i kveld at jeg er ferdig på trening 
og at mange kjente ser meg på Elixia. Nå kaffe, og 
planlegging av reise til Asia.. gruegleder meg..  


Happy mandag

9 kommentarer:

  1. Så fine blogg du har!!!

    SvarSlett
  2. For en deilig sofa!!
    Med en liten, fersk frøken i hus er det vel lenge til vi kan ha lyse hverdagsmøbler;)

    Go trening!

    SvarSlett
  3. Wonderful :) Have a great week!

    SvarSlett
  4. FLINKA!!
    Den sofa'n er lekker ♥
    Og bord som er støvsikre er gull, hihi:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Vakre bilder!!

    Sofaen ser jo såååå digg ut, samtidig som den er flott å se på :)
    Digger stilen din.

    God treningskveld!
    -Hilde-

    SvarSlett
  6. Kjempefin sofakrok :)
    Vet du har skrevet om den før, men hvordan var det med den herlige lykten på bordet. Har du den inne nå og evt. pris...?

    Hilde

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Lurer på salongbordet.
    Har du dette inne?
    Ønsker pris og mål. Tusen takk.

    SvarSlett
  8. Koster denne sofaen mye?

    SvarSlett
  9. wish someone could tell me in english how to get those drapes!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥