torsdag 3. mai 2012

Vår konfirmasjon


THURSDAY

Nå kommer endelig bildene jeg har 
lovet fra konfirmasjonen. Jeg har pyntet veldig 
enkelt med noen tallerkner fra Vebjørn Sand som 
går i blått, og resten hvite fra Hadeland Glassverk 
og dekketallerker lånt fra en venninne.
Lyseblå silkesløyfe rundt hver kuvert gjør det veldig
fint, og er veldig enkelt.



Jeg prøvde meg på oppsats kvelden før, og når jeg sto
opp på morningen på søndag, var den helt død og vissen
Hortensia likte nok ikke så særlig godt å stå i oasis
men jeg hadde så utrolig masse blomster heldigvis, 
så jeg kunne lage en ny, og den ble enda bedre.
( synes jeg da.. som ikke akkurat har grønne fingre)



Håper dere som har spurt fikk noen tips, og lykke til alle
dere som skal ha konfirmasjon i tiden fremover.
Husk fri dagen derpå.. Det var en hard dag.

Nå er det bittelitt vinos og oliven, før jeg kryper til køys.. Tidlig opp i morgen også for da kommer verdens beste venn på besøk. Vi fikk ny container i dag som er splittet 
og fordelt allerede i Oslo, men noe smått som skal til 
lager i Hønefoss kommer så jeg må være klar.

Happy torsdag.. i morgen: ukens beste dag


6 kommentarer:

  1. Jøss så fantastisk flott.
    Hva er du laget av egentlig? Hvordan kan du rekke alt det du gjør? Regner med du har familie som hjelper deg godt, men allikevel. Du er en stor motivasjon og inspirasjon, og gleder meg til hvert nye innlegg fra deg. Du er mitt lys i hverdagen, og håper at du blir litt glad tilbake når du leser dette.
    Hilsen fast leser fra Oslo

    SvarSlett
  2. Gratulere med stor gutt;)

    Så fint du har gjort det,flink mamma;)

    Ha en fin helg!!

    Klem

    Linda

    SvarSlett
  3. Hei Veronica!

    Vel overstått konfirmasjon, og gratulerer hjerteligst!!
    Så vakkert festbord du har laget, du er bare råflink :))

    I morgen er beste dagen, ha ei nydelig helg og kos deg masse.
    Klem fra -Bodil-
    <3

    SvarSlett
  4. wow, så utrolig nydelig dekket bord. tenke meg til gjestene ble imponerte:-)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Ett lite tips på hvordan bruke hortensia i potte i dekorasjoner. Så har du det til senere anledninger. Snitt av stilkene fra planta og sett de i en bøtte med vann til dagen etter. Da har de trekt opp godt med vann, og har bedre holdbarhet. Eller sett de i samme dag som selskapet er. De andre blomstene kan du fint sette i uten hortensia. Lykke til.

    Gro (Mester Grønn, Kuben)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥