fredag 25. mai 2012

One H.A.P.P.Y. blogger

Happy frisk blogger i nydelig kjole/ULDAHL
klokke/Carma armebånd/VILA


Hello Friday


Jeg er bare så glad.. jeg har sovet hele natten, 
føler meg frisk som en fisk, og solen skinner, 
også er det P.I.N.S.E 
Ny antibiotika kur i går gjorde susen. 
Aldri mer Ery-max til meg


På ettermiddagen i går kom også verdens lekreste
og største speil til TM og et hjem til oss, noe Tomine 
syntes var ekstra stas, og speilet seg mer enn NOK 
i dag tidlig før barnehage. 


Masse rot og nips og ting og tang i stuen, men 
det skal jeg rydde når det blir dårlig vær. 
Nå er det uteplassen som gjelder. 

Ønsker dere alle en superfin dag, straks 
ned på lager og ta i mot varer og 
ut for å shoppe til helgen. 

ses i kveld


Jeg bruker kjolen som topp, så får jeg
brukt den litt mer enn om det bare 
er kjole, shorts fra H&M

- veronica -



13 kommentarer:

  1. lekkert speil,lekker stol,lekker kjole...og forsyne meg eilekker dame også!!
    God Helg, og fortsatt god bedring :)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. kjære deg Tove.. takk o takk.. jeg er virkelig på bedringens vei.. jippi!!! happy pinse til deg.

      klem tilbake

      Slett
  2. Hei, godt du er blitt frisk igjen:)
    Nydelig kjole/topp du har på den og den klokken fra Carma står høuy på ønskelista mi;)
    Ømsker deg en fiiin dag!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. jaaaa.. gjett om jeg var glad...
      Carmaklokken er jeg så glad i og ønsker meg en i turkis eller orange..

      happy pinse.

      klem tilbake.

      Slett
  3. Super fint speil, tar du bilde litt nærmere av rammen senere? Regner med at noen kommer til salgs etterhvert(håper). Hva er str og pris. Trenger et stort speil, jeg:-) Så bra du er på beina igjen.
    God pinse til deg, Veronica

    Alt innendørs blir neglisert i disse dager, ta det igjen en regnværsdag som for mitt tilfelle håper kommer snart.

    SvarSlett
  4. Så deilig at du er frisk igjen, og du er så vakker på bildene i dag:)
    Riktig god pinse, klem fra Bodil<3

    SvarSlett
    Svar
    1. oj.. tusen takk.. så snilt.. ♥

      riktig god og solfylt pinse til deg også!

      klem tilbake.

      Slett
  5. Fine sommerstriper i håret på fine deg! Håper å få hentet love seaten hos dere i dag. Gleder meg!

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    Godt å høre at du er frisk igjen..Kos deg og nyt pinsen med dine:)

    Her er det konfirmasjon i helgen..heldige deg som er ferdig..Syr og stryker i
    40 varmegrader tror jeg må bli lagt inn på psyk snart ha ha!!I morgen kveld er det over da skal jeg ta meg et kaldt glass rosevin med beina høyt:)Skål!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Saa flink du er :o))
    Alltid koselig aa sjekke bloggen din!
    Si fra om det er noe jeg skal sende fra Junaiten!
    Klem fra Sylvi

    SvarSlett
  8. Fint speil, og fin kjole. Bruker å gjøre det samme selv med en kjole. Jeg får ikke brukt den hvis jeg ikke "tryller" den om til topp pga. litt for mye her og der; les: på de gale plassene.


    Ha ei FIN FIN pinse.... Her blir det kanskje fjelltur med boffen hvis været holder seg(og en passe fin temp.).

    Monica M.

    SvarSlett
  9. Kjempefint speil, og du er kjempeflink til å ta inn møbler. Flott at du er i bedre form, ta vare på deg selv. God pinse:))

    SvarSlett
  10. Så fine bilder!
    Har du speilet til salgs i butikken? HVor stort er det og hva er prisen?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥