onsdag 16. mai 2012

Sommer salat + Pai

Fineste stooore oysterskålen fra Mateus i blått
Sommerens must have spør du meg.
På lager hos TM Design

Tusen takk for så mange god bedring hilsner 
i går.. snille dere.. jeg er mye bedre, og 
sitter igjen med bare litt hodepine, og 
tett hals.. myyyye bedre enn i går



Nå går vi her hjemme straks en langhelg i møte
Hurra for 17. mai i morgen, skolefri fredag, 
også helg... gjett om det er deilig. 

Her om dagen laget jeg verdens beste pai
om jeg skal si det selv, som var vegetar, og 
oppskrift kommer.. Minnekortet ligger på lageret
så jeg skal få ordnet med bilder litt senere
Men salaten vi hadde til var også helt nydelig.. 
Jeg kunne levd på pastasalat i lang tid.. yummi

Nå er det kontorjobb, så lager, så post, så 
innkjøp av mat, så middag osv osv. 



3 kommentarer:

  1. Nokså lik dag som mange av oss andre med andre ord ;)
    Salat og pasta er nydelig lunch mat jag ofte nyter. Nam-nam.
    Ha en superfin dag i morgen så håper vi bare på litt varme ....

    SvarSlett
  2. Så deilig å få inspirasjon til nye retter! Mat er gøy og godt :)

    Du, apropos det vi snakket om sist: sjekk gjerne ut dagens innlegg i www.littlykkelighverdag.no, om hvor viktig det er å ha sin egen heiagjeng som støtter og tror på en.

    Klem og hilsen

    SvarSlett
  3. Har du pris på den skålen? Fiiin :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥