søndag 13. mai 2012

Sunday love


Sunday


Hei kjære bloggen.. 

Helt pause i går, fra jobb og fra blogg..
Jentekvelden var helt perfekt på fredag, med deilig
vin, mat og selskap. ( lover å vise antrekk senere ) 

Jeg var uten telefon stort sett 
hele dagen som var ganske fint for alle her i huset,
 så vi var ute på en liten inspirasjonsrunde i går
etter frokost med lunsj ute. Fikk kjøpt meg nye
joggesko på salg,etter å hat tatt type formstøp av 
foten, så NÅ må treningen begynne igjen.. 
Jeg er klar.. Vi reiser jo til Frankrike om 
drøye 2 mnd, så det er jo nice å være litt i form. 


 Vi fikk også tak i paviljong på Bohus og jeg 
gleder meg til å sette den opp, så vi kan  
sitte ute med "tak" over hodet sene kvelder, til vi får 
uteplassen bak huset ferdig, hvor det blir ekte tak.
Men det blir iallefall ikke i år. Neste år får vi
jo også inn verdens fiiineste hagemøbler til TM,
så det passer perfekt. 



Vi jentene er alene i dag og startet dagen 
med egg levert fra en gård her i nærheten, ( jummi ) 
og selvsagt måtte det bli eggehjerte og toast.. 
( hvis du legger godviljen til ser du jo godt at 
det ER et hjerte ) 

Nå sitter Tomine og koser seg med film, mens jeg skal 
jobbe.. Mailen har virkelig hopet seg opp.

Happy søndag

4 kommentarer:

  1. Dette så da deilig ut! Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  2. Hei! sendt mail for en god tid siden uten respons. Ønsker å kjøpe stoler. Kan du kontakte meg på astmere@online.no ? På forhånd takk. Mvh Astrid

    SvarSlett
  3. Så flotte egg da! He, he....
    Linda M.F.

    SvarSlett
  4. Så flotte egg da!!! He, he...
    Linda

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥