tirsdag 22. mai 2012

The best PAI ♥



Tirsdag

Jeg har lovet dere oppskrift på verdens beste pai,
 så her kommer den. Selv skal vi spise
grillmat i dag, og nyte det helt fantastiske
været som er nå. ( jeg er syk og sitter inne, 
men det høres og ses at det er sooool ) 



Jeg brukte basis fra Trines Matblogg som er min favoritt
( se HER ) men jeg laget vegetar pai. Byttet ut melk 
med fløte, masse spinat, soltørket tomat, masse hvitløk,
pinjekjerner, og litt oliven. Det var helt 
utrolig godt.. og en superdeilig salat til. 
Det beste er at du har til lunsj i mange 
dager etterpå. Yummi... Jeg har ristet masse korn ved 
siden av og det brukes over salat, i yoghurt osv.
Nydelig.. 


Ønsker dere en fin fin solrik kveld. 
I morgen håper jeg at jeg kan reise å kjøpe litt 
planter og nytt til uteplassen vår som 
vi har fått paviljong til. 


1 kommentar:

  1. Tusen takk for supert tips. Veldig flott blogg. Ikke så flink til å legge igjen kommentarer, men titter innom daglig!
    Håper formen er stigende så du etterhvert kan nyte solrike dager:)

    Mvh Benedikte

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥