tirsdag 15. mai 2012

Ladyluck diningsofa

TM Design Ladyluck diningsofa str.200cm kr 12000,-



Hei bloggen

Gud bedre jeg sov til kl 12 idag, for jeg er syk syk syk.

Vi var på Elixia i går, og Arnold Swartzneger som jeg 
trodde jeg var, løp jeg som om det var for livet, og 
løftet vekter som tok helt knekken på meg. Jeg 
vet ikke om det var de nye joggeskoene eller 
min iver på å bli sommerfit som drev meg, men 
det ble iallfall den ene gangen med trening denne uken.

Alt for å vise meg for mannen min som var med meg
uten tanke på at han faktisk vet at jeg er en slappfisk
sånn til vanlig.. grrr... gulpende på vei hjem 
innså jeg at halsen verket, feberen var på vei og 
DETTE var garantert det siste kroppen min trengte nå.
ER det mulig å bli sååå dum????


I løpet av natten hadde jeg så vondt i halsen at jeg
prøvde forsiktig å vekke mannen for å spørre om 
"wather... waaather", men han sov bare videre og sa:
bare vent litt a... haha.. ikke lett å vekke noen.. 
Våknet til tomt hus, unger i barnehage og på skole
og en kopp med iskald te på nattbordet..

NÅ er jeg iallefall litt bedre, må jobbe masse, 
lage bookinger, og gjøre klart for alle containerne
som kommer inn nå..NÅ kommer det 100-vis med stoler
til oss, og sofaer, osv osv.. LYKKE
ER ikke dining sofaen over lekker

DEN blir en hit på mitt kjøkken!!!

Håper dere er friske og raske og klare til 17. mai


22 kommentarer:

  1. Uff da ;-(, masse god bedring :)) Spennende med masse flotte møbler....
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. tusen takk mette.. så snillt.. ♥♥♥
    ja det er superspennende.. endelig kommer det inn på løpende bånd..

    SvarSlett
  3. Hei søte deg!! Kan du være en engel å hjelpe meg å "finne" en stol ? Har lett gjennom hele bloggen din og er ikke på Facebook lenger så får ikke kikket der.. Det er en stor sandfarget lenestol

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.. det er klart jeg kan.. send meg en mail på ramboline97@gmail.com så sender jeg bilder av de vi har.

      Slett
  4. Som jeg tror det nesten går an å sitte to i fordi den er så bred! Litt samme stil som dining

    SvarSlett
  5. Hm,så rart.. Får ikke til å skrive kommentar her.. Elsker bloggen din!!! Stolen er ihvertfall sandfarget- en skikkelig godstol

    SvarSlett
  6. Riktig god bedring, håper du blir fort frisk igjen!!!!
    Elsker møblene du har, ønsker meg aaalt du har:)))

    Trøsteklem <3
    -Bodil-

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk for trøsteklem.. tror det hjalp for jeg er på bedringens vei.. jipp!!!

      v

      Slett
  7. Uff høres ut som en dum tid å bli syk på nå,med så mye varer i vente. Sofaen er bare drit lekker,blir nok men etter hvert også,men nå først stoler og ottomann.
    Håper de er rett rundt hjørnet ;-)

    Ønsker deg god bedring og en fortsatt fin arbeids dag
    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. takk takk.. yes.. stolene dine er straks her faktisk.. jippi!!!

      takk oooo takk..

      Slett
  8. God bedring, V! :klemmepå:

    SvarSlett
  9. Sjukt snygg soffa..kanske inte så praktiskt. Kanske går att tvätta. Love it.
    Kram

    SvarSlett
  10. God bedring du!! :-) Ser frem til at stolene mine kommer.. jippiiiii!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det er ikke mange dagene igjen nå..
      jippi sier jeg med.

      Slett
  11. Hei, håper du er bedre!
    Takk for sist, for meg har det gått i 100 siden da - og etter hva jeg forstår er dagene dine ganske fulle de også! :-)

    Si i fra om det blir Oslotur etterhvert.

    Klem Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. herlig hektisk..men det er gøy, og vi må få til litt flere møter ja..

      jeg er klar for bytur, så bare send pip når det passer for deg.

      klem tilbake.

      Slett
  12. For et nydelig møbel og masse god bedring til deg ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. ja.... den er så fiiiin... og nå vet vi at produktbilder tatt før de loades i container, er 100 ganger finere in real life.. så jeg glær mæ til denne ja..

      Slett
  13. Likte diningsofaen kjempegodt! Det meste hos TMDesign er jo flott da! :)
    God bedring til deg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan ikke si meg uenig der nei.. takk takk.. jeg er så mye bedre, så det har hjulpet med god bedring mailer og hilsner.. im sure..

      klem vera

      Slett
    2. Hei liker møblene din sååååå gått!!! håper formen snart blir bedre god bedring :))

      Slett
  14. Men hjärtat!! Så dum man kan vara.... Kände igen det där :P
    Riktigt god bättring!!

    & du, soffan är smashings ;)

    KRAAAAAM

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥