torsdag 3. mai 2012

Yesterday me: Jakke Sort fra Sand/ bukse
J.Brand (verdens beste som holder seg sort ) 
veske/ Tory Burch - alt fra Carma + skjorte RL 


I går var jeg på kvinner i fokus i Oslo, og 
skulle sove over på Karl Johan. Etter en fantastisk dag 
med supre foredragsholdere ( bilde viser Gunhild Stordalen ) 
lette jeg ca 1,5 time etter bilen i parkeringshuset og 
trodde seriøst at jeg var blitt gal, eller at jeg hadde 
fått den tauet bort av uvisse grunner
( som jeg nå vet med sikkerhet er verdens minste bil 
tenk at jeg ikke så den mellom 2 stasjonsvogner.. grrrrrr )
før jeg fant veien til hotellet, i et helt fantastisk 
sommervær.. Gud bedre så flott det var i går!!
Det var folk på alle uteserveringer, gikk i shorts og 
skjørt.. sommer er så deiliiiiiiig!!!

Litt shopping på Zara, før jeg da hadde ganske 
mange timer å slå i hjel før jeg kunne stupe i seng, 
så jeg sjekket ut av hotellet og dro hjem igjen jeg. 
Savnet unger, og masse jobb ventet..

haha.. sånn er det når husmora er på tur. 
*Borte bra men hjemme best*

Nå er det bittelitt jobbing før vi skal på 
lageret og få sendt unna litt og taco til 
middag i dag som Tomine har bestilt

Ønsker dere en fin fin sommerdag




4 kommentarer:

  1. Hei!
    Vil du fortelle hva det koster for en Hermes veske som du har:):)? Ser den står bak der...:)

    SvarSlett
  2. Hei.. det er nok ikke den nei...
    men det hadde vært veldig nice..

    vera

    SvarSlett
  3. Hvilken veske er det da? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe.. husker ikke helt.. sikkert fra H&M eller noe

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥