tirsdag 19. juni 2012

19 J.U.N.I 2012




Jeg fikk mange mailer om de stripete putene 
som jeg har i vår dining sofa, og de ble egentlig kjøpt 
til å ha på uteplassen, men det var liksom med den ene
helgen solen skinte... Derfor er de nå inne i huset, 
og nye puter fører som kjent med seg den en og det andre..

Putene er fra Lexington og kjøpt på 
Den gylne Fe her i Hønefoss, som 
har en fantastisk butikk med 
nydelig interiør, se HER


Straks middagsfiks - 
type fiskeboller i hvitsaus
- men ungenes favoritt



2 kommentarer:

  1. Hei Tomine! Takk for kommentaren din, jeg elsker den! Men hvis jeg har forstått rett så sender du ikke utenlands, eller gjør du det?? :D

    SvarSlett
  2. Oj, nå så jeg den andre kommentaren din også.. Ja ja ja jaaaaaa! Jeg vil veldig gjerne ha!! ;D

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥