torsdag 14. juni 2012

All me



Hei bloggen

Fraværende i går, men hektiske dager gjør at
 det blir lite tid til noe annet enn jobb. Jeg rakk 
så vidt kaffe med en venninne som hadde vært ute 
å reist, og som var så snill å kjøpe med 
verdens fiiineste gave til meg. 

Gloss fra Clarins og ny parfyme ( wiiiii ) 
fra Boss -  femme

Jeg elsker selv å få parfyme tips, så her har dere 
mitt.. Når det gjelder gloss er jeg storforbruker, 
og denne er supergod, så blir du garantert lekker


Torsdag igjen, og helg i morgen.. vi skal på vennefest
og vi skal gå begge to sammen.. 
JIPPI.. vi har barnevakt!

Nå er det tefix, før jeg fyker ned til lageret 
og pakker og får alt sendt før helgen. 
Det er jo så kaldt i dag.. også vi skal skal på 
sommer avslutning i barnehagen i kveld.. 



6 kommentarer:

  1. Dior lip maximizer gloss og Chanel Chance parfyme
    er mine favoritter.
    Slutt på prøve og feile.
    Har funnet mine favoritter

    SvarSlett
  2. Dior lip maximizer gloss og Chanel Chance parfyme
    er mine favoritter.
    Slutt på prøve og feile.
    Har funnet mine favoritter

    SvarSlett
  3. Ah, den parfymen lukter såååå godt! Du er så heldig :)
    Ha en fortsatt fin fin kveld!

    SvarSlett
  4. Heldige deg som har fått så fin gave. :)

    Ha en fin kveld. Klem :)

    SvarSlett
  5. Clarins sine glosser har vært mine favoritter i flere år nå :-) også smaker/lukter de godt, ikke kvalmt :-)

    SvarSlett
  6. fikk den parfymen av kjæresten min for litt siden, <3 it!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥