mandag 25. juni 2012

C.A.R.M.A. ny nettbutikk med fab gavedryss


TODAY

I dag åpner endelig nettbutikken til Carma i Trondheim
Herremin som jeg gleder meg. Nøyaktig kl 20:00
i dag smeller det og jeg skal stå klar for 
da er du med i trekningen om Kyboe klokke som du 
får i valgfri farge verdi over 2000,-


Verdens tøffeste bukser fra Fiveunits 
i valgfri farger

Den lekreste vesken fra Decadent verdi 
flere tusen kroner ( jeg har en i brun og 
de er råfine, men jeg viiiil vinne en i gul ) 


Utrolig moro at min favorittbutikk starter med nettbutikk
selv om det har fungert superflott å sende mail 
med bestillinger også.. Sjekk innlegget mitt HER 
hvor jeg skriver om Carma allerede i 2009.

Alle hjerter gleder seg til i kveld kl 20:00
og jeg ønsker 

Carma Girls ; Lykke til


4 kommentarer:

  1. Skulle gjerne ha vunnet den lekre klokka (eller veska). Hva skal jeg gjøre for å delta?
    Klem marit :o)

    SvarSlett
  2. De där byxorna är underbara!!! Grymt snygga!!! Kram C

    SvarSlett
  3. Helt enig. Carma er en super butikk, som gir en service man skal lete lenge etter. Blir fint med nettbutikk, men som du sier, det har fungert utmerket å ringe dit. Gleder meg til kl.20.00 ikveld:-))))

    SvarSlett
  4. Så lekker de buksene var! Hvilken modell er det?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥