torsdag 21. juni 2012

C.A.S.E.T.A.G.R.A.M


Endelig fikk jeg mitt castagram til min Iphone 
i posten og det var såmange som sendte meg mail 
på hvor jeg hadde kjøpt det så legger ved link..
INSTAGRAM er så gøy, 
det er jo bare knips, vips og tips.

Siden for å lage ditt cover med dine 
egne bilder på finner du ved å klikke 

Solen skinner som bare det i dag, og vi skal 
ut på tur med Tomine senere i dag da byen vår
 har nattåpent, og det er konserter på bryggen,
og Tomine elsker konserter.. 
men først; inne jobb



2 kommentarer:

  1. wow dette så kult ut,må sjekkes ut:)

    Takk for tips!!

    Håper du fikk tak i bil til ferien....Ellers kan du jo ta med den lille søte bilen din i kofferten hi hi:)

    Nyt sol,konsert og familie kos:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Heisan. Hvor mye kostet det å få laget et slikt? Kunne ikke finne opplysning om pris på nettsiden.
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥