torsdag 21. juni 2012

Dead or alive??

Dagens jenter: 
Tomine kjole/T. Hilfigerhettejakke/Ralph Lauren 
MOI: sort bluse/HM bukse/ J. Brand/ Carma i Trondheim


I dag har byen vår hatt nattåpent ( eller har ) 
og vi tok en bitteliten tur for å se på konsert som vi 
ikke rakk, og for å spise ute. En sommerbrun og glad 
Tomine og verdens sureste mamma ( ser det ut som ) 
spiste deilig mat og vinos. Jeg tror jeg har fått noe 
allergi for det føles ut som om øynene mine skal poppe
 ut av kroppen hvert sekund, så jeg skal faktisk 
legge meg NÅ, om få minutter. 

DET skal iallefall gjøre godt for kroppen så 
håper jeg at jeg ikke forsover meg i 3 timer i 
morgen som jeg gjorde i dag.. 

Da er det jo fredag, og masser med fix på 
to do listen.. husk vinos med gull.. 
DET var helt fab!!

2 kommentarer:

  1. Tomine er nydelig som vanlig(også den sure mora, hehe)Orket ikke å dra til byen i går, men hørte det var masse folk. Så bra at dere koste dere, men synd dere gikk glipp av konserten, da. Allergi? Det svever mye rundt i lufta nå. Gresset blomstrer vel også, så nå er det høysesong. Går an å kjøpe seg Zyrtec på apoteket hvis det skulle bli for ille. Ha en riktig fin helg!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. God bedring. Prøv allergimedisin, eller gå til doktorn! :)God st. hans helg :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥