mandag 18. juni 2012

Kjøkkenendringer ( IGJEN )


En ny deilig uke på gang

Jeg elsker mandager.. Etter at jeg begynte å jobbe
 hjemme så er det helt fantastisk. Har vært på lageret,
rukket å bake kake til avslutning på skolen, kontorjobb, 
og nå straks ned på lager igjen for å ta imot kunder. 

Vi ( jeg ) endret på kjøkkenet i går, og satt sofaen 
ved det sitronvinduet og en ottoman foran som 
bord med et stort sølvbrett på og favorittbøkene.. 
Det er så koselig å sitte foran dette vindu, så 
jeg har lenge tenkt på hva som kan passe, men 
møblene våre er jo ganske store.. men dette ble
om jeg skal si det selv: Perfekt for oss. 

Flere bilder senere, back to work, må bare 
lage meg litt smoothie først, og kanskje 
prøvesmake biiittelitt på kaken.. 
DET må vel være lov?


Ha en fin uke




11 kommentarer:

  1. Så veldig fint ut. Jeg også endrer stadig på interiøret hjemme. Som jeg sier til min samboer "man må bo seg til" hihi...

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en fin og effektiv dag :)

    Nydelige møbler :)

    SvarSlett
  3. Besvim.....for et vakkert kjøkken!
    Klart vi må prøvesmake....må jo vite hva vi serverer...hi,hi.

    Ha en vidunderlig uke da du!

    Smil og klem Camilla

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine blåstripete puter. Hvor har du kjøp dem ?

    Mvh Eva

    SvarSlett
  5. Så hyggelig du har det! Helskjønne møbler jeg har falt helt pladask for :-) Kommer nok en bestilling fra meg når lommeboken tillater det ;D

    Ha en fortsatt deilig mandag!

    Klemmer fra Mariann

    SvarSlett
  6. Så fin stukkatur(?) rose i taket. Fantastisk fin!
    Fine møbler, men hvor kommer putetrekkene fra?
    Kan det være Slettvoll eller Day? Disse hadde passet perfekt her hos meg nå i sommer.... :)
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  7. what a wonderful blog. Thanks for the wonderful pictures!
    All the best, Steffi vom Hohen Haus

    SvarSlett
  8. Hei.
    Hvor kan jeg få kjøpt de fine blåstripete putene ?

    Mvh
    Eva

    SvarSlett
  9. Klart det er lov med litt kake og smoothie - fordi du fortjener det :-)
    Så mye du har rukket i dag dag, godt med en effektiv og god start på uken !
    Den kjøkkenkroken med vinduet ser jo bare fantastisk ut !
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  10. Hei,jeg må ha kosulenthjelp for å se om et av de store skapene passer inn i det nye kjøkkenet vårt.
    Skapene er ikke hvite, men vanilje!!! Blir det kræsj med hvitt skap?
    Hilsen Margit

    SvarSlett
  11. hva heter fargen på kjøkkenveggen? er den grå?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥