søndag 17. juni 2012

Fra fredagens sommerfest

En stuptrøtt bloggedame, og en venninne..
IKKE lurt å legge seg så sent på torsdag..
Koser oss veldig og myser godt mot solen. 
Love love love sommerkvelder som dette


HEJ SØNDAG

Fredag kveld var vi på grillings hos gode venner før vi alle 
reiste ut på minikonsert. Det er alltid så hyggelig å komme til 
vertskapet her, for de ordner alltid med masse folk, 
deilig mat og er så sprudlende glade selv. De fleste syntes 
vel det var best å bare sitte ute og nyte litt sol, 
men nå hadde vi jo kjøpt billetter så da var det jo greit. 
Jeg og en venninne på bilde nyter deiligste vin MED
gullflak i ( som du kjøper på polet 
til drøye hundrelappen ), så her snakker vi glam. 
Et must på sommerens party! 
Jeg ble kjempeimponert, og syntes det var veldig lyx!! 
( jeg trodde først det var grums i flasken ) 
jeg er sikkert supertreg, men jeg har aldri sett 
det før.. men gjett om jeg skal kjøpe.

Lørdag var en type slapp dag, så i dag sto jeg opp 
kl 06 faktisk, og har allerede jobbet i 3 timer. 
Tomine skal vekkes nå, og så er det bare å ta 
tak i dagen og gjøre klart til uken som kommer.
Blue Nun - gold edition - vinos med gullflak
DET er lyx det


 Ønsker dere alle en riktig fin søndag..
Her skal det bakes til skoleavslutning og 
håper på grillvær litt senere i dag

- veronica -


8 kommentarer:

  1. Så koselig venninnebilde =)) Artig med gullvin ja, smakte en for noen år siden men har glemt litt at det finnes. Tror ikke jeg har smakt den du viser her. Er den søt eller tørr??

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde aldri hørt om det før jeg, så jeg ble kjempeimponert.. enda mer når jeg så at flasken koster en drøy hundrelapp..

      jeg er ingen vinkjenner, og har akkurat begynt å drikke hvitt.. men jeg vil si.. sånn litt søt...

      blir iallefall et glass eller 2 til helgen igjen..

      ha en fin uke.

      Slett
  2. Så koselig å se bilde av dere, fine jenter. Ser veldig koselig ut! Den vinen med gullflak skal jeg forresten kjøpe meg. Takk for tips! Høres ut som ett sikkert stikk mot slutten av uka (som kommer):)

    Nydelig søndag til deg, V!

    Klem Karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei søteste.. ja det må jo bare bli en hit..
      " stikke fra jobben for du må hjem å drikke gull... " haha..

      En deilig søndag til deg også.. takk og pris for regn enn så lenge her i Hønebyen, så blir litt jobb gjort..

      klem tilbake.

      Slett
  3. Ja, vi må suge til hver eneste solstråle nå som er det så sparsomt med dem. Den vinen må prøves! Selvfølgelig må man ha litt glam i hverdagen. Gull har også helbredende virkning! Ha en fin-fin søndag!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Eli..

      Det er ingenting som er så bra som helbredende virkning, så da blir det nok et glass til helgen også.. haha..

      gull er fint.. jeg pleier vanligvis ikke å drikke det bare.. haha

      klem tilbake.

      Slett
  4. Finaste Vic

    Det är klart du måste ha vino med guldflak :D Vad annars liksom!?
    Ser LOVELY ut med summerparty

    Nu har jag rullat runt på TM & suger efter allt det snyggelisnygga. OMG man hade kunnat shoppa ihjäl sig.....
    Jag spanar efter konsollbord (halvmåne) & såg att du hade även i vitt :D Men frågan är om du har kvar.

    Miljarders av kramar till dig

    SvarSlett
  5. Snygga brudar.... Kram eva

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥