fredag 29. juni 2012

F r e d a g s p l a n e r


E n d e l i g fredag

Fin start på helgen, med glad Tomine, og allerede har vi lagt planer om å se den nye Istid 4 filmen i kveld på kino. Jeg 
blir straks hentet og skal en kjapp tur til Bærum, så er det innkjøp av helgens smask, og masse jobb som står på min agenda.



Bildene er fra vår fantastiske Love Seat, som jeg til slutt
også fikk 2 stk av i min stue. Jeg har lovet min bedre halvdel at vi skal sette av en time til bare kos her i kveld, for det har
 vi faktisk ikke rukket enda. Vi har liksom blitt sittende
på kjøkkenet som om vi var 100 år, med fiiiintstue.. 

I morgen er det jentefest med en herlig gjeng jeg traff i fjor, og solen har meldt sin ankomst, så det er så deilig.. 

Sommerkvelder med jentene er så utrolig gøy, og jeg gleder meg 
Regnet i dag får bare komme, jeg skal gjøre alt klart så jeg kan nyte i morgen så egentlig så passer det perfekt. 
Ønsker dere en fantastisk fredag, så ses vi i kveld. 

l e v  l i v e t  l y k k e l i g 





5 kommentarer:

  1. De er utrolig lekre de stolene!!!!! Vil ha slik :-)Liv

    SvarSlett
  2. Hei! Lurer på om veggklokken er i ditt sortiment? evt. pris?

    SvarSlett
  3. Hei, jeg lurer på hvilken farge du har på veggen? Kjempe fint.

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  4. Utrolig fin gråfarge! :) hva heter fargen? :)

    SvarSlett
  5. Wow. De stolene var flott. Kan de kjøpes av deg? Koster? Me frakt til Bergen ;);)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥