fredag 29. juni 2012

Fredagstips til hudpleie for oss husmødre






Jeg er ingen moteblogger, ei heller supermega opptatt
av hva som er nytt ang hud og produkter osv.
Men jeg tok for lenge siden bilder til dere 
som jeg fant igjen for jeg ville tipse om nye produkter 
som jeg er veldig fornøyd med selv. 

Når jeg finner en parfyme, så er jeg trofast forever
og samme også med hudpleie. Nå har jeg over lengre
tid brukt Ole Henriksen, med bra resultater en lang stund, 
men i noen mnd nå har jeg byttet til Murad renseprodukter
og Rodial kremer ( som vistnok er Botox i kremform ) og 
fått et enda bedre resultat, og småkviser og kuler 
er bare blitt borte. 

J I P P I

Allerede første uken fikk jeg kommentarer om at huden 
glødet og så friskere ut.( !!!) 

 Jeg har helt glemt å tipse 
dere, men jeg tror det er denne kremen Complete reform
fra Murad( trykk HER )selvsagt også de andre som rens osv.. 
men denne er helt vidunderlig og gir så 
bra resultat at jeg liksom ser det når jeg smører på. 
Jeg bruker en liten dæsj hver kveld før leggetid så den er 
drøy og det synes iallefall jeg er viktig. 

Peelingen fra Rodial er også en superfavoritt, men den 
har jeg fått i gave så jeg vet ikke hvor det kan kjøpes
 i Norge.. Den legges på som en maske, også skal man liksom skrubbe den av med hendene, og det virker virkelig.. 
Kremene fra Rodial er også bare heeelt nydelige

Håper dere likte tipset

NÅ skal jeg hive i meg lunsj ( smothie ) og 
fortsatt jobbe litt før det er helg. 



2 kommentarer:

  1. Lill Jeanettejuni 30, 2012

    Parfumerie.no, er en liten nisje butikk i Oslo. Der får man kjøpt Rodial og en rekke andre kjempe gode produkter, blant annet Eve Lom og Dr Sebagh :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥