fredag 1. juni 2012

Friday in my ♥


Litt slappe roser som skal byttes ut i dag, og verdens
beste duftlus fra DIN kaffebar i Hønefoss, på 
vårt kjøkkenbord i dag tidlig.



Kjære fine lesere:

Jeg er frisk og rask, bare helt fryktelig masse to do.
Tusen takk for alle fine mailer fra dere.
Jeg jobber og jobber, og vi har feiret 
bursdag til storebror, 
førskoledager for Tomine i går og i dag,
og jeg som henger så etter på mailer
fordi jeg var syk forrige uke.
Ergo ikke noe blogging. 


Jeg har masse fine bilder og kommer tilbake 
om litt. Nå skal det pakkes vesker, og 
gjøres klart til helg. Det er jo fredag!!
Og i morgen er vi bedt på nabofest. 
Vi gleder oss!!


♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hepp hepp, godt å høre at du er på bedringens vei. Bare husk hvor dårlig du har vært da, og ikke fyre avgårde for full maskin! Da kan man gjerne få en liten nedtur :beentheredonethat: Gleder meg på flere bilder, de er helt nydelige! God helg, vakre V! :)

    SvarSlett
  2. Ha en fiiiin helg, fine du:)
    Høres ut som en flott helgeplan ♥

    SvarSlett
  3. Hei :) har du noe tips til steder / butikker eller showrooms som selger fine abstrakte akrylmalerier ? Synes det er så utrolig vanskelig å finne dekorasjon til veggene. Kanskje du skulle tatt inn noe til TM ? :-)

    Mvh Johannes

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥