onsdag 20. juni 2012

Going to France

Going to France
Collage made by me



God morgen

Jeg gleder meg så til vi reiser til Frankrike,
og i dag har jeg forsøkt å leie bil, men jeg skjønner
at jeg må travel light om jeg ikke skal bruke opp 
hele budsjettet på bil. Derfor må garderoben 
planlegges.. Jeg skal få Carma jentene i Tr. heim 
til å hjelpe meg, så kanskje jeg klarer meg 
med en stor koffert.. Det er jo litt gøy å ha med
seg noe fint, og collagen jeg har laget over 
er AKKURAT meg.. Jeg elsker det, og jeg har 
faktisk nesten de samme klærne, så 
da er liksom det i boks!

Nå: lageret, og ut for å kjøpe melk..
Ingen morgenkaffe enda, så jeg føler meg mer
død enn levende.




2 kommentarer:

  1. Syntes de er så stilige de collagene du lager. Hvordan gjør du det?! Har du eget redigeringsprogram på pc'en/Mac'en?!

    Misunner dere Frankrike-turen. Har lyst til Paris, har aldri vært der-dessverre... :o( Men håper det blir i nærmeste fremtid. :o)

    Ha en fortsatt fin dag.
    Monica M.

    SvarSlett
  2. Det skjørtet var jo bare helt utrolig fint!! Jeg vil ha!! ;) Frankrike høres ikke feil ut. Her blir det ingen ferie i år, men så skal vi både flytte inn i nytt hus og gifte oss innen de neste tre månedene, så jeg har nok av ting å glede meg til ;)

    Klem Anne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥