fredag 22. juni 2012

Gressenke


Hei Bloggen


I går fikk jeg virkelig masse blomster.. 
Noen kjøpt selv, mannen fikk noen fra 
snille kunder på jobben, og jeg fikk fra kunde. 
Ikke ofte jeg har problemer med å få det plassert
over alt.. men det er jo så fiiiint

Gleder meg til å ta bilder av stuen nå som begge mine 
Love Seat ENDELIG er på plass

Jeg er gressenke i kveld da mr. P er ute med kompiser 
og feirer bursdag. Planen var å drikke vin, se Hamilton,
 og spise masse snop for meg selv når Tomine hadde lagt seg.. 
men sitter og jobber, men skal ta tidlig kveld. 

I morgen er det jo St. hans, så vi får se 
om vi finner på noe gøy.. Det skjer en del 
i byen vår, så en liten tur må vi ta.

Ønsker dere en fin fin kveld, så ses 
vi i morgen. 


8 kommentarer:

  1. Nydelige bilder.............

    SvarSlett
  2. Hjemmet ditt er jo bare så dritlekkert fra før,og med alle de nydelige blomstene blir det bare prikken over i' en...så kjekt å bli satt pris på med blomster,ikke sant???:)))
    Håper det går bra med "allergien" - kos deg alene hjemme og ha en flott St.Hans feiring :)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. ååå nydelige blomster=)

    SvarSlett
  4. Alt ved deg, hjemmet ditt og bloggen er bare vakkert:-) Nyt sommerkvelden:))))Sommerklem fra ei som følger deg hver dag

    SvarSlett
  5. både du og blomstene er stunning:)

    du tar så syykt fine bilder, er du utdannet fotograf?
    Bruker du et spesielt bilderedigeringsprogram?

    Hilsen fast leser både her og instagram:)

    SvarSlett
  6. Herlig med nydelige blomster i hjemmet også så fine bilder du tar! En nytelse for øyet!
    Ble også inspirert av antrekket ditt, kan du avsløre hvor jeg kan finne en liknende bluse?

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  7. Nydelig hjem du har:-)
    Koselig å få blomster.
    Lurte på hvor du har kjøpt vegg klokken din?
    Den er så fin. og virkelig noe jeg kunne tenkt meg:-)

    SvarSlett
  8. Woww veronica,utrolig fine bilder fra hjemmet ditt!
    Ha en fin dag.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥