tirsdag 12. juni 2012

Tikk takk




Hei bloggen

Jeg er bare en snartur innom og viser den fine klokken 
jeg har fått hengt opp på kjøkkenet over den 
fine Love Seat vi har her..


Tomine har vært på legebesøk hos en venn, etter at 
vi fant noen kuler i halsen på henne. Hun har siden 
lørdag klaget på vondt i nakken. Orket 
ikke engang tenke tanken på at det kunne være noe 
farlig, og vi fikk time superkjapt.  

Lymfeknuter, takk gud, og ingen fare.
Først nå tenker jeg egentlig på at det kunne vært
noe skikkelig skummelt.. GULP

Da er det atter back to work, og masse jobb 
før 4 nye containere kommer inn. 

Da får vi ny levering av den fine Love Seat som 
jeg viser på bildene her, ( kr 5200,- ) 
i fargen sand, og vi har enda noen som ikke er solgt 
på levering i slutten av juni.


Nå holder det med klokker i huset..Tiden går altfor fort
fra før og hvor enn jeg snur meg nå ser jeg en 
gigantisk klokke som tikker og går.. 
men de er jo så fiiiine.

Happy tirsdag.. Herremin.. snart helg.. 
haha

Til dere som ikke vet det er det et gigantisk 
FLORENCE lagersalg i Hønefoss. 
DER kan du virkelig gjøre kupp om du har tid å dra

Love Seat kr 5200,- Klokke kr 1400,- 
Sølvbord/privat stripet pute/Bohus
kurv med nydelige orkidè/ gave fra venner

bestilling av stolen ramboline97@gmail.com 

16 kommentarer:

  1. Nydelig klokke, passet veldig fint inn=)

    SvarSlett
  2. Når og hvor er lagersalget på Florence?

    SvarSlett
  3. Hei,

    Vet du når lagersalget til Florence er?

    SvarSlett
  4. Godt det ikke var noe annet, skal ikke kjimse av slikt. Min mor tok meg med til legen flere ganger når jeg var liten da hun ante uro men de sa det ikke var noe farlig. Så traff hun på riktig person, det ble fra den dagen 4 år på Rikshospitalet med leukemi. Lærdommen er: en mor vet alltid best!!!
    Klokken var super fin by the way:-)

    SvarSlett
  5. Hei.
    Alltid masse fint på bloggen din:) Klokka var kjempefin. Veit du om det er åpent hver dag på lagersalget?

    SvarSlett
  6. Oi WOW den klokken var bare helt nydelig!! :)
    Så bra alt er fint med Tomine, ja noen ganger kommer skrekken krypende i etterkant... fæle greier..

    Christina

    SvarSlett
  7. Ps: kan det sølv-bordet være fra Bohus tro...? Kjempefint og passet så fint inn med resten! :)

    SvarSlett
  8. Karianne Dyrbergjuni 13, 2012

    Hei

    Superfin klokke, er det også TM Design?

    Mvh
    Karianne

    SvarSlett
  9. Klokken var herlig og ikke minst stolen...sukk.
    Her tikker klokkene i stereo....så jeg tar lyden høyt på tv,slik at ikke mannen plutselig skal merke det...hi,hi....

    Må du ha en fin dag du vakre!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  10. Hei

    Går det an å bestille den klokken hos deg? Den var nydelig :) Hvor stor er den i diameter?

    MVH

    Sigrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      vi har ingen igjen på lager ... dessverre.. alle solgt..

      mvh

      veronica

      Slett
  11. Hei!

    Vet du hvor i Hønefoss utsalget er? Vet at de hadde utsalg i Ahlsell sine lokaler for noen år siden?

    Tine

    SvarSlett
  12. Hei fantastisk flott hus du har! jeg lurer på, hvor er kjøkkenet ditt kjøpt? :-)

    SvarSlett
  13. Hei!
    har du en stk Love Seat igjen på lager? Har sendt deg en e-post med noen spørsmål.
    Nydelig blogg du har :)
    Lise Mette

    SvarSlett
  14. Nyyydelig klokke og stol! Kan jeg spørre hva fargen på veggen heter?

    Ha ei fortsatt fin uke.

    Merete

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥