lørdag 30. juni 2012

Utflukt til Hadeland Glassverk





I dag tok vi frokost på Hadeland Glassverk, 
og det passet perfekt siden de har barnas dager der nå. 

Dyr fra lokal gård, kuer, hest, harer, høner, osv osv
vaffelhuset ( som er helt nytt ) nydelige interiørhuset,
NAF som har bilkjøring for de små, ansiktsmaling, 
skattejakt osv osv.. Jeg fikk også handlet 
gave til vertinnen som holder festen jeg 
skal på i dag

Har du ingen planer i morgen, og bor i nærheten så 
bør du prøve en tur hit.. Det er helt nydelig her 
på Hadeland Glassverk.. heldige oss som har det 
så nære..  ses i kveld, da er det jentefest.

Gjett om jeg gleder meg!

♥ 




15 kommentarer:

  1. Åh, der er det kjempe koselig. Vi har fast tur dit hver desember, for da er det pyntet med tusenvis av julelys, og masse herlig julestemning :)

    SvarSlett
  2. Er Honninghuset åpent igjen?

    SvarSlett
    Svar
    1. oj.. det vet jeg faktisk ikke, for jeg forsvant i interiørhuset, og tomine og mannen skulle inn dit, men jeg glemte å spørre.. hørte ikke noe om at det ikke var åpent..

      Slett
  3. Så skjønt og herlig det ser ut på Hadeland... Jeg må ta en tur hvis jeg skal på Østlandet i sommer... Jeg har ikke vært på Hønefoss siden jeg var sju; altså i '81.... :o/ Så det er kanskje på tide igjen+en avstikker til Hadeland...¨

    Kos deg så mye i kveld. :o) (som skal kose seg hjemme med Verdens Beste hund :o) ).

    Monica M.

    SvarSlett
  4. Hei! Hvor kjøpte du ringen? Super fin;) <3 YSL<3 hilsen Eirin

    SvarSlett
  5. Hoppas kvällen blev kul och att inte huvudet känns för tungt ;-)Kram C

    SvarSlett
    Svar
    1. ajaj.. det var ikke så tungt i går,, mere utrolig trøtt..
      i dag, mandag: endelig er min annsikt på plass igjen.. haha

      Slett
  6. Hadeland glassverk er flott i vakkert sommervær. Er været dårlig, er det nok å se på (og ikke minst; kjøpe....)
    Vi er heldige som har en sånn perle i vårt nærområde :)

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Takk for fint tips ang. Glassverket, i dag har vi nemlig tatt turen dit og var der i noen fine timer alle sammen! Mat, drikke, litt godis...., litt shopping, dyr, minibiler og minigravemaskiner var noe av det vi var igjennom i løpet av timene der. Og vi rakk akkurat inn i bilen igjen før regneværet kom!
    Supert tips! :)

    God søndag til deg!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Camilla.. så gøy.. da så dere kanskje -tomine igjen da.. hun var der nemlig med sin Tante på søndag igjen.. Hun elsker å være der..

      Så glad jeg ble for at dere tok turen, og hadde det hyggelig.


      happy uke til deg.

      klem tilbake.

      Slett
  8. nå fikk jeg kjempe lyst til å ta en tur! kanksje planlegge en dagstur dit i løpet av sommeren:)
    har du sett fotballfruen sitt innlegg idag? ta en titt!:)
    flink er du og et kjempe vakkert hjem!:)

    SvarSlett
  9. Hei. Første gang innom bloggen din. Veldig imponert over slående vakkert interiør og bolig. ... men ikke så veldig imponert over all drikking, vin, fest,fest, vinos, vinos ... Synes nok slike hverdager er forbeholdt de som ikke har barn, jeg da ... Men men.
    Vakre møbler du selger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gud bedre, jeg får mye dumme kommentarer, men dette må være en av de dummeste!!! EVER!!!

      Hvis du er innom for første gang nå, så er det vel litt i OVERKANT frekt det du skriver.
      At du gidder!!! Og hvis MIN vindrikking er for mye, haha.. Noe så latterlig!

      Slett
  10. Honninghuset på Hadeland Glassverk er åpent - endelig! Honninghuset og Interiørhuset ligger rett ved siden av en fin lekeplass og der hvor alle dyrene holder til i sommer. Så du fuglekremselet? Stilig!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥