torsdag 7. juni 2012

Vårt fine fine kjøkkenvindu som jeg er så glad i




Hei hopp torsdag


Ukedagene flyr så fort at det er helt vanvittig.
Nå er det kun 35 dager!!!!! til vi reiser
til Frankrike på ferie i nesten 3 uker i 
huset vi har leid. 

Bare lille familien, som skal nyte lange lyse late dager,
 med svømmebasseng, sol, deilig mat og hverandre. 
Tante S og Svoger kommer også ned og skal
 være sammen med oss en langhelg så da stikker 
vi jentene på shopping i Cannes og Nice.

Er veldig spent på hvordan det skal gå med TM 
her hjemme i Norge, men jeg har verdens 
beste hjelpere så det går nok bra

Nå er det ut å kjøpe litt grillmat, også 
har jeg så URGE for mozarellaost og tomat salat
i dag så det må vi lage..Jeg tipper jeg
er i full gang med å forFranske meg!!!


 Sengetøy er vasket ( jippi ) og skal henges opp 
før jeg tar storvask på soverommet.. 
Da blir det bare best å legge seg

ses i kveld, ha en fin fin dag



7 kommentarer:

  1. mens du forfransker deg forelsker jeg meg...i ditt nydelige vindu.Himmelsk!!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Nice=nice ;)
    Masse flotte stder, shopping, mat, vin,fantastiske stder man MÅ se!
    Har utrolig masse supre tips om du er interresert.....

    SvarSlett
  3. Så nydelig du har det!
    Kan du ikke fortelle hvilket selskap du reiser med til Toscana? Har mange ganger ønsket å reise sammen med en venninne på en slik tur, men det er vanskelig å vite hva en skal bruke.

    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  4. Jeg elsker vasen din! Har hermet...

    SvarSlett
  5. Så vakre roser! Dere kommer nok til å få det herlig på ferie - vi var i sør-frankrike for noen år siden; varmt, men skjønt!!

    SvarSlett
  6. Her er det og vask og rydd på soverommet:) ønsker deg og dine en super duper helg! Hilsen fra Stavanger Linn.

    SvarSlett
  7. Hvor har du kjøpt den fantastiske vasen? :D

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥