lørdag 2. juni 2012

Vet du hva..



Bilder fra kjøkken hvor jeg har satt inn nytt konsoll
bord bak dining sofa, og ENDELIG fått min LOVE Seat 
i hus.. bilder av den kommer.




Happy lørdag morgen

Ikke siden i januar har vi hatt ungene på 
overnatting, men i går kom Tante S, og 
hentet både stor og liten, og skal ha
ungene til søndag. DET er helt fab!!
( er vel lov å si det ?? ) 



Jeg jobber allerede, nyter kaffe, sol og stille morgen.

På mail har jeg fått så masse flotte bilder fra
leverandør i dag på møbler som kommer inn.
( er dere alle på facebook? eller skal jeg 
legge ut flere bilder her på bloggen? ) 

Nydeligste barnemøbler kommer til oss om en drøy mnd. 
Vakreste senger, skrivepulter 
og stoler. DET er noe Norge trenger.. 
Gleder meg så til å fixe ferdig rommet 
til Tomine og Storebror. 

Straks skal vi skyte oss inn i lille HØMLE
og reise på masse to do's before vi hit
the stilettos og går på nabofest.


Happy lørdag alle dere fantastiske lesere, 
som gir meg så mye glede, dere aner ikke




7 kommentarer:

  1. Hei:-) Jeg er ikke på fb, så setter stor pris på alle møbler som blir presentert her på bloggen. Er forøvrig på jakt etter spisestuestoler, kommer deg noe på den fronten?
    Ønsker deg en flott fest i kveld, solstråle.

    SvarSlett
    Svar
    1. will do.. nå fikk jeg så masse mail fra mange som ønsker det samme.
      Det kommer masse lekre stoler til oss fremover, så jeg skal bli flink å legge ut.

      happy weekend.

      Slett
  2. Hei og god formiddag. blir glad om du legger ut bildene av nye varer på bloggen, da jeg ikke har facebook....Ha en strålende helg uten barna!!!kos deg på nabofest.

    SvarSlett
  3. Hei! Er heller ikke på facebook. Hadde satt pris på om du la ut bilder her. :)

    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  4. Følger med både her og der så det er det samme;)
    Ha en superflott helg & nyt tiden med barnefri;);)
    Vel fortjent!!

    SvarSlett
  5. Du må poste bilder av alle barneromsmøbler!!!
    Spesielt hvis du får inn gavler og skrivebord :-)

    Marianne

    SvarSlett
  6. Følger på facebook, men er glad i blogginnlegga dine :) Herlig pause med nytelse i hverdagen!


    Birte

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥