torsdag 26. juli 2012

En snartur innom with the dress


Hei bloggen

I går hadde vi den beste kvelden her i Fayence,
med fantastisk mat, plutselig konsert i gaten hvor vi 
satt, så alle gikk ut med vinglass og satte seg 
i en trapp og hørte på helt utrolig flott musikk. 
Ungene og vi voksne storkoste oss.. Jeg skulle så inderlig
ønske at vi kunne fått det sånn i Norge, men 
man må jo ha opphold ved sånne arrangementer.


Ikke såå kjempelett å være modell
når alle bare ler rundt meg.. 
haha


Jeg kom hjem til en helt utrolig boost, 
etter å ha lagt ut kveldens antrekk på INSTAGRAM, 
og massevis av mailer ang kjolen jeg hadde på meg. 
Den er fra Carma i Trondheim,
og er en lekkerbisken fra Patrizia Pepe. 
Jeg rakk også salget som startet i nettbutikken
i dag tidlig ( takk for tipset på instagram )
så jakken jeg ønsket meg blir min

JIPPIIII


Kjole fra Carma i Trondheim, clutch TM 
Design, sko Bianco ( jada jada.. nok nå.. ) 



I morgen har lille Tomine bursdag, og fyller 6 år.
Vi skal feire med kake og gaver her i France.
Nå er det bittelitt mer soling før jeg skal ned til 
nabogården og kjøpe vin til å ha med hjem..
Ikke dårlig å ha en vingård som nabo..



Ønsker dere alle en fin fin kveld, og I DAG 
skal jeg ta med skikkelig kamera ut.. Helt sikkert 
noe som skjer i byen i dag også.

- veroinica -



7 kommentarer:

  1. Så nydelig du er, kjolen er bare lekker, skoene og lille vesken. Dette kan du:))
    -Bodil-

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Bodil.. så hyggelig..

      Slett
  2. Ja fysøren du var bare rå lekker i den kjolen og kjolen som er på Insta i dag sitter som ett skudd den også...You go Girl ;o)

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk.. kjolen har jeg ønsket meg lenge, så utrolig kos med så hyggelige hilsner..blir rent ovenpå når det gjelder INSTAGRAM.. så koselig..

      klem klem

      Slett
  3. Sorry, men det antrekket var lite kledelig!
    Mangler speil???

    SvarSlett
  4. Åh tusen takk for st du ga meg beskjed. Jeg bruker aldri speil
    og synes det er så flott når PREMIENEK som deg tar seg tid til å komme med inspill som dette!!!

    GO GET A LIFE!!!!

    SvarSlett
  5. SÅ lekker den kjolen altså!!

    Ha en fin fredagskveld

    Sommerklemmer fra Lottemora

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥