tirsdag 10. juli 2012

Få timer igjen til ferie og blush tips

Så lekker blush fra Youngblood, ny favoritt


Det ER bare ikke til å tro, men om få timer skal jeg pakke 
ned pc og slutte og jobbe i noen dager.. TENK DET!!!!

Hele morgendagen
skal brukes med ungene og pakke, vaske klær og ikke minst
sove lenge.. Jeg gleder meg veldig og er egentlig litt
i ekstase.. tenk.. om under 40 timer sitter jeg 
i Frankrike, med ungene og min fine mr. P, nyter sol
VINOS, og ikke minst livet.. 

Jeg har straaaaaks alt på G, 
og pakken min med sommerkjoler og verdens beste bukser 
fra Carma.no ( se HER ) rakk frem ( JIIIIIPPPIIIII )

 OG en hel eske med solkremer, 
nye annsiktskremer og verdens fiiineste blush 
kom i dag også. 

Nå: hente Tomine i barnehagen,
 siste dagen før ferie

gjett om det er stas




5 kommentarer:

  1. Åå hvor har du bestilt den ifra? Og hva heter fargen??:-) sikkelig sommer farge:-))

    SvarSlett
  2. Så herlig! Du må nyyyte en velfortjent ferie med familien!! Håper dere får det supert i France!
    Mvh
    Sidsel;-)

    SvarSlett
  3. Håper du får en fantastisk ferie med masse sol,god mat,og vin:) Hvor har du bestilt blush fra youngblood? Leter etter den.

    Mvh veronica

    SvarSlett
  4. Ha en knallfin tur, og husk å ta masse bilder til oss som sitter igjen hjemme, da;)
    Kos dere masse!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Denne lever jeg ikke uten!!!!!!!! Den er magisk!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥