tirsdag 17. juli 2012

Feriebilder fra Fayence

Mor og datter i Saint Raphael på karusell.. Utrolig fin 
og Tomine elsket det.. Jeg også.. 


Bon jour

Heldige oss blir vekket av noen som sager og 
dunker hver eneste dag kl 0730, så det er 
virkelig feriens høydare!!!!
Jiiiiiiiz

Jeg er jo tidlig oppe, men tenåringen og husets 
far er ikke videre glad for dette.. skjønner jo det godt.. 
håper det er kortvarig arbeid på nabotomten.. 


Inngang kjøkken 


Viser litt bilder fra huset vi leier, 
( har ikke tatt så mange enda siden jeg ikke hadde med 
minnekort sticken til pc, men fikk endelig kjøpt i går ) 
men det er et koselig murhus med enorm eiendom, 
så vi storkoser oss.



Vindu fra stue og vårt soverom nederst.. 
utrolig deilig med skodder, 
som gjør det helt mørkt og svalt




Favorittsandalene fra Carma, som jeg rakk 
å få med meg på turen står pent i singelen 
og venter på kvelden og bytur..
Snart kommer svigerinne og svoger ned 
så da skal vi jentene lufte oss på kvelden
i Fayence og shopping i Cannes



 


Endelig tid å lese bok, Jo Nesbø og Gjenferd.. 
så spennende at jeg kan nesten ikke legge fra meg

boktips om du har lest Gjenferd: 
BARNEPIKEN som jeg leste i fjor
.. guuud så fin ) 


Lille søte Tomine på tur med pappa for å finne
små skatter hun selger i butikken sin 
( som er rett bak huset.. VELDIG masse fint der
kan du tro.. ) 



Nå skal jeg jobbe bittelitt til, nyte en kopp kaffe
før vi reiser ut å kjøper ferskt brød og 
vekker ungene.. i dag blir vi ved huset hele 
dagen, også får Nice vente til i morgen.

Ses senere, og kjempegøy at så mange henger 
med på Instagram, der oppdaterer jeg flere 
ganger pr dag
( en app du laster ned på Iphone ) 

Take care




3 kommentarer:

  1. herligheten så flott det er der!! bare bittelitt misunnelig her ja ;) Nydelige bilder

    SvarSlett
  2. Det ser ut til at det er ett herlig liv dere lever der nede.... :o) Elsker selv "La Dolce Vita". :o)

    God ferie videre til deg og dine. :o)

    Monica M.

    SvarSlett
  3. Så deilig det ser ut der nede! Kos deg videre. Har også lest Gjenferd. Knallbok! Spørs om du får gjort så mye annet før du er ferdig med den. Og morderen er....neida, hehe;)

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥