fredag 13. juli 2012

Fremme i France

Det er helt fantastisk her i huset. Vi kom frem kl 23 i natt, til et bekmørkt sted og grusomt varmt hus. Kunne bare bety at det er varme på dagtid.. Steinen rundt huset var fortsatt glovarmt. Tomine og Storebror sover på samme rom og jeg hørte de plaprtet og lo langt inn natten.

Jeg våknet av noen fugler og har nå laget meg latte, drikket Perrier vann og smurt meg med faktor 30. HALLO SUN.. De andre sover, jeg skal svømme litt og bare nyte!!!!! Jeg kan ikke tro det er sant! Ønsker av hele mitt hjerte at dere i Norge får sol.
Man trenger virkelig sol og sommer..
Ses litt senere.

5 kommentarer:

  1. Åååhhhhh...va härligt det låter!! Hoppas du låter oss här hemma i Norden få hänga med på många bilder å inlägg här på bloggen under din tid i Frankrike. Ha det så gott!

    SvarSlett
  2. Det så helt fantastisk ut!:)
    Håper dere får en super ferie, Frankrike er bare fantastisk:)

    KarolineH

    SvarSlett
  3. Awww♥Det ser herlig ut! Kos dere og nyt en velfortjent ferie! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Heldige dere. Her hjemme plasker det ned. Så ut som en fin plass, grønt å fint, iallfall på bilde og synes jeg skimter en rad med lavendel også. Ha en toppers ferie :)
    Klem Medusa.

    SvarSlett
  5. Hoppas ni får en fin semester i Frankrike! Ser fram emot soliga bilder från Paris ;) Ha det fint!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥