søndag 8. juli 2012



Hei søndag

I dag er det helt utrolig varmt, men lite sol, og vi har 
egentlig ventet på at det skal styrtregne som 
yr hadde varslet.. 
Men enn så lenge er det helt greit vær å jobbe i. 
Tomine og Mr. P var på tur i dag tidlig, men jeg har 
jobbet..Det er bare 3 dager igjen før vi reiser, så 
deilig med alt som blir klart. 



Jeg har ikke vist så mange bilder av den nye Dining 
sofaen vi fikk inn til TM, men her er noen, 
og jeg kan ikke si annet enn at den er fab fab. 
Vi bruker denne kroken ved sitronvinduet hver eneste 
kveld,og jeg nesten gleder meg til mørkere kvelder, 
med masse levendelys og varmt i koppen på morningen
 og kvelden. Jeg er nok mest glad i høsten..


Nå har tante S. akkurat hentet Tomine og de skal på 
Rockefroskene.. En konsert her i Hønefoss for barna
som er vel verdt å se nede på bryggen.. Kjempegøy
Vi styrer og gjør klart til ferie.

Bilde viser
Ladyluck dining sofa, Kensington love seat og 
Tomine ottoman - alt fra TM Design


Håper dere alle har en fin fin søndag, 
og kanskje vi ses i kveld. 




6 kommentarer:

  1. Superlekkert!!!

    Bare innom for å ønske deg og dere en GOD FERIE!
    Nyt og kos dere masse - blir ikke vanskelig - med sol sol og sol :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. åå takk det samme til deg.. nå gleder vi oss max!!!
      gud så godt det skal bli med sooool.. for et vær vi har Tove.. skrekk og gru...

      klem og god sommer.. ♥

      Slett
  2. Helt aldeles nydelig!!:)Så utrolig flink du er!!:)

    SvarSlett
  3. Heeeey... Hvor er du???

    SvarSlett
  4. De liftgardinene på bildet var utrolig fine! Hvor er de fra...?

    SvarSlett
  5. Jättefin blogg!! undrarn vart köpte du din silverbricka? :D tacksam för svar

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥